beantwoord

Sim only abonnement naar abonnement met toestel

• 8 maart 2018
  • 10 reacties
  • 395 x bekeken

Hallo,

Ik heb een maand geleden mijn abonnement verlengd naar een sim only abonnement met maandelijks opzeggen, nu is mijn telefoon kapot en wil ik graag mijn abonnement wijzigen naar abonnement met toestel .
Ik krijg helaas gelijk melding dat de order is geannuleerd. Experian registratie heb ik niet gegevens heb ik namelijk al opgevraagd.
Kan iemand mij graag hierbij helpen. Bij de klantenservice kom ik helaas ook niet ver.

mvg
icon

Beste antwoord door JeroenK van Tele2 9 maart 2018, 09:03

Hi crystelhiele!

Sinds vorige week zijn er strengere voorwaarden van kracht voor het verlengen van een contract met een handset. In de afgelopen maanden hebben we te kampen gehad met extreem veel fraude gevallen.

Wat betekend dit nu precies? Iedere klant die het contract wil verlengen met een handset zal de eerste twee facturen van het laatst aangesloten abonnement moeten betalen, dit geldt ook voor verlengingen.
Uit onze gegevens blijkt dat je laatste verlenging op 05.02.2018 is aangevraagd, helaas zijn van dit nieuwe contract nog geen twee facturen voldaan.

Omdat je al jaren een goede klant bent wil ik je voor je nagaan of er een mogelijkheid is om het contract toch te verlengen. Ik zal hier aanstaande dinsdag bij je op terugkomen!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Beste crystelhiele, staat in Mijn Tele2 een juiste einddatum (dus per maand)?
beste 12345.abcde, is dat te zijn op mijn tele 2 en dan overzicht producten ?
ik zie dan onder abonnement dit staan :

Abonnement

Startdatum:
05 februari 2018
Contractduur:
0 maanden

Bundel aanpassen
Nu verlengen met een nieuw toestel
Nu verlengen sim only

Of moet ik ergens anders de einddatum zien ?
beste 12345.abcde, is dat te zijn op mijn tele 2 en dan overzicht producten ?
ik zie dan onder abonnement dit staan :

Abonnement

Startdatum:
05 februari 2018
Contractduur:
0 maanden

Bundel aanpassen
Nu verlengen met een nieuw toestel
Nu verlengen sim only

Of moet ik ergens anders de einddatum zien ?

Dit lijkt te kloppen. Dit zou dus geen belemmering moeten zijn. Dan maar even wachten tot een moderator op je bericht reageert, en anders de klantenservice even bellen.
Dankjewel voor je bericht 🙂 ik zal op antwoordt van de moderator wachten.
Reputatie 7
Badge
Staat er een reden bij waarom de order is geannuleerd?
nee, staat er niet op...
Reputatie 5
Badge
Hi crystelhiele!

Sinds vorige week zijn er strengere voorwaarden van kracht voor het verlengen van een contract met een handset. In de afgelopen maanden hebben we te kampen gehad met extreem veel fraude gevallen.

Wat betekend dit nu precies? Iedere klant die het contract wil verlengen met een handset zal de eerste twee facturen van het laatst aangesloten abonnement moeten betalen, dit geldt ook voor verlengingen.
Uit onze gegevens blijkt dat je laatste verlenging op 05.02.2018 is aangevraagd, helaas zijn van dit nieuwe contract nog geen twee facturen voldaan.

Omdat je al jaren een goede klant bent wil ik je voor je nagaan of er een mogelijkheid is om het contract toch te verlengen. Ik zal hier aanstaande dinsdag bij je op terugkomen!
Top dankjewel Jeroen
Reputatie 5
Badge
Ik zie dat je inmiddels ook contact heb gehad met onze klantenservice, heb je gekozen voor een volledig nieuwe contract met toestel?
Reputatie 5
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag! Groet Jeroen