beantwoord

Sim only abonnement annulere

  • 27 januari 2018
  • 6 reacties
  • 134 x bekeken

Hi!

Ik heb 15 januari een sim only abonnement bij jullie afgesloten maar gisteravond mijn telefoon in een wc laten vallen... ik heb dus ook een telefoon nodig. Hoe kan ik mijn abonnement bij jullie annuleren?

Groetjes,
Annick
icon

Beste antwoord door Rena Chan 27 januari 2018, 12:35

Je kan altijd jou simonly verlengen naar een abonnement met mobiel.

https://www.tele2.nl/mobiel/abonnement-verlengen/


Wilt je toch jou SIM-only opzeggen, dat kan telefonisch.

Meer info: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement-opzeggen/
Bekijk origineel bericht

6 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Je kan altijd jou simonly verlengen naar een abonnement met mobiel.

https://www.tele2.nl/mobiel/abonnement-verlengen/


Wilt je toch jou SIM-only opzeggen, dat kan telefonisch.

Meer info: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement-opzeggen/
Thanss @Rena Chan maar ik kan dus niet bellen.... hahahah
Hoopte dat het via deze route ook zou kunnen maar dan zit er niets anders op dan even via iemand anders te bellen. Thanks!
Reputatie 7
Badge +4
Zoals Ren al aangeeft, verlengen kun je nu al via de website. Dan kies je er een telefoon bij en betaal je niet opnieuw aansluitkosten. Www.tele2.nl/verlengen
Reputatie 4
Badge
Hi Annick123,

Balen van je telefoon, hij had zijn zwemdiploma dus nog niet 😞 Wat Rena Chan aangeeft is wellicht aantrekkelijk voor je. Is je Sim Only al actief bij ons? Anders kijk ik graag even met je mee naar wat er mogelijk is, ook als deze nog niet actief is.

Groetjes,

Hinke
Ik had ook een vraag, ik had mijn telefoonabonnement ook verlengd naar een sim only abonnement + maandelijks opzeggen, sinds vorige maand.
Nu is mijn telefoon ook kapot gegaan en wil ik dus verlengen naar een abonnement met een toestel. Tijdens het verlengen naar een sim only abonnement met maandelijks opzeggen, vorige maand, is mij telefonisch aangegeven dat ik nog ten alle tijden mijn sim only abonnement kan verlengen met een toestel als ik dat zou willen.
Maar nu kan dat niet, omdat er dus eerst 2 facturen moet worden betaald. Wat dus inhoudt dat ik pas eind april kan verlengen met een toestel..
Nu is mijn vraag:
telefonisch is aan mij doorgegeven, zoals op de site van tele2 staat dat je altijd van sim only naar een abonnement met toestel kan verlengen. Maar waarom moet ik nu 2 facturen wachten, voordat ik het kan verlengen, als er telefonisch wordt aangegeven dat ik ten alle tijden kan verlengen en op de site ook staat aangegeven dat je het altijd kan verlengen ?

Mijn telefoon gebruik ik namelijk voor mijn werk vandaar dat dit heel belangrijk voor mij is.
Ik hoop graag dat hiervoor een oplossing kan worden gemaakt.

mvg,

Crystel
@crystelhieleDit is een één maand oud topic.
Open een eigen topic, dan wordt je sneller geholpen.

Reageer