beantwoord

Sim-Only Abonnement afsluiten voor volgende maand

• 24 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 117 x bekeken

Hoi Tele2,

Ik wil binnenkort een Sim-Only abonnement bij jullie afsluiten. Omdat augustus al zo goed als voorbij is, vroeg ik me af of het mogelijk is om een abonnement per eerstvolgende maand in te laten gaan. Het is voor mij van veel belang dat ik per september mijn nieuwe abonnement kan gebruiken. Ik zou daarom voor de zekerheid nu al iets afsluiten, maar weet niet of ik dan het risico loop om ook voor de maand augustus te moeten betalen, terwijl deze al bijna aan zijn eind is. Wat is de beste manier om dit aan te pakken?

Ik zie jullie antwoorden graag tegemoet 🙂
icon

Beste antwoord door Rena Chan 25 augustus 2019, 00:55

Je betaalt allen de restante dagen van augustus. Dus als je abonnement op de maandag zou gaan, betaal je eind september de periode 26-08 tot en met 31-08
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Je betaalt allen de restante dagen van augustus. Dus als je abonnement op de maandag zou gaan, betaal je eind september de periode 26-08 tot en met 31-08
Reputatie 3
Badge
Wat leuk dat je een abonnement bij ons wilt afsluiten 😃

Het is niet mogelijk om nu een abonnement af te sluiten en het dan later in te laten gaan. Maar wanneer je nu een abonnement afsluit dan betaal je niet de volledige abonnementskosten over de maand augustus.
Dus je kunt direct wel een abonnement bestellen via de site

Gr, Bernadet
Reputatie 3
Badge
Omdat ik geen reactie meer heb gekregen,ga ik er vanuit dat het gelukt is met je bestelling.
Ik sluit dit topic. Heb je nog wel vragen, kun je een nieuw topic starten.

Nog een fijne dag.