beantwoord

Sim only abonnement aangepast, duur van het contract is verkeerd

Ik heb gisteren mijn huidige sim only abonnement aangepast van 2gb naar 4gb internet. Ik heb hierbij bewust gekozen voor een abonnementsduur van 1 maand t.o.v. 24 maanden. Hierdoor was het abonnement 1 euro per maand duurder. Na het afsluiten ontving ik een bevestigingsmail dat de duur van het contract 24 maanden is. Ik zou dit graag aangepast zien naar de gekozen 1 maand. Eventueel kan ik een screenshot sturen die ik heb gemaakt vóór ik bevestigd heb.

Gr. Sander

icon Beste antwoord door karin 28 februari 2016, 14:03

Er zal in de bevestiging ongetwijfeld ook vermeld zijn dat je een bedenktijd hebt en je abonnementverlenging kunt annuleren. Je kunt het best morgen even de afdeling verkoop 0800-1602 hierover bellen.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Even voor de duidelijkheid, je bent dus een nieuw contract aangegaan met behoud van je nummer? Dus onbeperkt bellen en 4gb. Je had namelijk ook binnen een lopend contract alleen de internetbundel kunnen aanpassen. Bij het laatste kun je niet de looptijd van het abonnement veranderen.
Vanuit mijn huidige sim only abonnement heb ik gekozen voor verlengen. Hier kreeg ik de optie tussen een maand of 24 maanden. Ik heb hier 1 maand gekozen, hetgeen 1 euro duurder is per maand. Pas in de bevestiging per email stond een contractduur van 24 maanden.
Er zal in de bevestiging ongetwijfeld ook vermeld zijn dat je een bedenktijd hebt en je abonnementverlenging kunt annuleren. Je kunt het best morgen even de afdeling verkoop 0800-1602 hierover bellen.
karin303 schreef:

Uiteraard, daar ben ik mij ook van bewust. Het gaat erom dat ik van mening ben dat ik een ander prduct heb ontvangen (lees:voorwaarden) dan ik besteld heb. Mocht ik er morgen telefonisch niet met ze uitkomen dan zal ik een en ander idd terugdraaien.

Bedankt voor het meedenken!
Reputatie 7
Badge +4
Tuurlijk, en als je deze transactie terugdraait, dan kan de klantenservice het gelijk op de juiste manier invoeren.