beantwoord

SIM Only abo - MB's verhogen

• 27 december 2017
  • 10 reacties
  • 171 x bekeken

Beste,

mijn abonnement bevat momenteel 100 min/sms en 1000mb's. Vrij snel heb ik gemerkt dat 1000mb's niet genoeg voor me is en dit wil ik dus graag aanpassen. Als ik ben ingelogd op de Tele2 pagina dan klik ik bij account op Bundel Aanpassen. Ik word doorverwezen naar een pagina met een grote knop 'Bundels' maar als ik daar op klik dan gebeurt er niks. Is dit een fout? Of moet ik mn bundel ergens anders verhogen?

Monika
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 2 januari 2018, 15:11

Hoi MonikaR,

Graag gedaan! Mochten we je tegen die tijd kunnen helpen dan mag je hier altijd een nieuw topic voor openen 🙂. Ik sluit nu dit topic.

Mark
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 4
Badge
Hoi Monika,

Via je MijnTele2 account zou het moeten werken. Aangezien dit niet het geval is bij jouw abonnement kijk ik graag met je mee. Zou je je geboortedatum aan je profiel willen toevoegen? Dan kan ik je gegevens er meteen voor je bijpakken!

Mark
Beste Mark,

ik heb zojuist mijn geboortedatum aan mijn profiel toegevoegd.

Monika
Reputatie 4
Badge
Hoi Monika,

Ik denk dat je klantnummer niet klopt in je profiel. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Mark.

Bedankt voor je medewerking.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Mark
Reputatie 4
Badge
Hoi Monika,

Bedankt voor je gegevens.

Naar welke bundels zou je je abonnement willen verhogen?

Mark
Beste Mark,

Ik ben geïnteresseerd in de combinatie van 10GB 4G Data + 100 bel/sms. Is dat mogelijk?

Monika
Reputatie 4
Badge
Hoi Monika,

Helaas is deze combinatie voor jouw abonnement niet mogelijk, wel is er 8GB mogelijk (maar voor hetzelfde bedrag krijg je unlimited data), dit is altijd in combinatie met unlimited bel/sms. Beide bundels samen kosten 25 euro 🙂.

Mark
Reputatie 7
Badge +4
Dus klant kan kiezen voor 8gb a 19 euro en 2 euro voor 100 min bellen. Of voor unlimited voor 19 euro in combinatie met 6 euro onbeperkt bellen.
Beste Mark,

ik wil je bedanken voor jouw hulp maar ik ga toch wachten totdat mijn contract afloopt in mei 2018. Daarna ga ik zeker een abonnemement uitzoeken dat beter bij mij past!

Monika
Reputatie 7
Badge +4
Denk inderdaad dan aan een maandelijks verleng/opzegbare variant. Dan kun je elke maand aanpassen een meegaan met alle prijsontwikkelingen als jij wilt.
Reputatie 4
Badge
Hoi MonikaR,

Graag gedaan! Mochten we je tegen die tijd kunnen helpen dan mag je hier altijd een nieuw topic voor openen 🙂. Ik sluit nu dit topic.

Mark