beantwoord

Sim niet werkend, na overstap

Beste,

Vanochtend om 09:00 zou mijn simkaart klaar voor gebruik zijn na mijn overstap van een andere provider. Echter lukt het mij op geen enkele manier om het werkend te krijgen.

- Inloggen mijn tele2 lukt niet.
- activeren sim lukt niet
- Inloggen app lukt wel, maar geeft geen gegevens weer
- bellen/internetten/gebeld worden lukt niet.

Kan ik op een of andere manier de status van mijn account inzien?

Met vriendelijke groet,

Damir Skenderovic
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 30 mei 2016, 11:59

Hoi allemaal,
Er bleek een storing te zijn met nummerporteringen. Deze is opgelost en iedereen wordt nu zo snel mogelijk omgezet naar ons.
Ik hoop dat jullie snel weer kunnen bellen, internetten en smsen.
Sorry!
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Hier nog iemand met hetzelfde probleem!

Net gebeld:
"Server van Tele2 ligt plat. We zijn er pas zojuist van op de hoogste gesteld."

Blijkbaar is het heel moeilijk om hiervan een berichtje op het forum of website te plaatsen.

Maar inloggen op mijn tele2 lukt al niet sinds 7:00 uur 's ochtends, dus beetje jammer dat er nog steeds geen melding van een dergelijke storing op de site of forum te vinden is.

Maar zolang de storing duurt ben je onbereikbaar (of je moet geluk hebben dat je oude provider je sim nog niet geblokkeerd heeft).
Bedankt voor je reactie, nu weet ik tenminste dat er een storing is. Even geduld dan maar, wellicht dat het ik in de loop van de dag wel een werkende kaart heb.

Hier nog iemand met zelfde probleem!

Net gebeld:
"Server van Tele2 ligt plat."

Blijkbaar is het heel moeilijk om hiervan een berichtje op het forum of website te plaatsen.

Maar inloggen op mijn tele2 lukt al niet sinds 7:00 uur 's ochtends, dus beetje jammer dat er nog steeds geen melding van een dergelijke storing op de site of forum te vinden is.

Maar zolang de storing duurt ben je onbereikbaar (of je moet geluk hebben dat je oude provider je sim nog niet geblokkeerd heeft).
Bij mij werkt nu telefonie en internet. 🙂
Bij mij nog niks. Kut service
Reputatie 6
Badge +1
@D.amir

09.00 uur sharp moet je niet op vertrouwen. De overstap gaat vlekkeloos als je gewoon de OUDE sim in het toestel laat zitten.
Vervolgens WACHT je af tot Tele2 een SMS bericht zend (dus op het OUDE nummer via de vorige provider) met de mededeling '''' we hebben je nummer overgenomen''''
DAN pas is de tijd gekomen, de oude SIM te verwijderen en de NIEUWE SIM te plaatsen!!!!!!~!~!
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Damir Skenderovic,
Werkt het bij jou inmiddels ook?
Als hij nog niet werkt, zou je mij dan in een privébericht deze gegevens willen sturen:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum
Simkaartnummer
06-nummer

Dan kijk ik namelijk even met je mee in het systeem. Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en dan naar het paarse kader Bericht te gaan.
Groetjes Kiko
Vrijdag 27 mei om 9 uur zou mijn nummer overgenomen zijn (overgestapt van Vodafone) en zou ik gebruik kunnen maken van Tele2. Simkaart is geactiveerd, echter geen service. Inmiddels 3 dagen onbereikbaar, 2 keer gebeld met de klantenservice (met andermans telefoon) -> Er is mij verteld dat er een storing is en dat ik geduld moet hebben...
Men kan niet zeggen hoelang?!
Ik wil gewoon bereikbaar zijn!! Daarbij zou het van Tele2 netjes zijn als zij hierover iets communiceren (het zij per mail of op de site).
Mijn eerste indruk als nieuwe klant is nog niet positief, erg jammer!
Reputatie 6
Badge +1
Dat is meestal zo met storingen zoeken, niemand kan van tevoren zeggen hoelang dat duurt. Soms valt mee soms valt het tegen.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi allemaal,
Er bleek een storing te zijn met nummerporteringen. Deze is opgelost en iedereen wordt nu zo snel mogelijk omgezet naar ons.
Ik hoop dat jullie snel weer kunnen bellen, internetten en smsen.
Sorry!
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Damir,
ik heb helaas nog geen gegevens van je ontvangen. Kan ik je nog helpen of is het inmiddels allemaal opgelost?
Ik hoor het graag van je!
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Damir,
Ik ga je topic sluiten aangezien ik niks meer van je gehoord heb. Als je toch nog een vraag hebt, kun je gewoon opnieuw een topic aanmaken op ons forum. Dan help ik of een van mijn collega's je daar gewoon weer verder.
Groetjes Kiko