beantwoord

Sim niet geldig

• 8 februari 2016
  • 5 reacties
  • 411 x bekeken

Ik heb mijn abbonement besteld bij Belsimpel met een Tele2 abbonement. Maar nu staat er wanneer ik mijn sim kaart erin doe, hij niet geldig is. Dit is de melding die ik ontvang: De simkaart die momenteel in deze iPhone is geplaatst is van een aanbieder die niet wordt ondersteund onder het activeringsbeleid dat momenteel is toegewezen door de activeringsserver. Dit is geen hardwareprobleem met de iPhone. Plaats een andere simkaart van een ondersteunde aanbieder in het apparaat of vraag uw aanbieder om de iPhone te ontgrendelen. Neem contact op met Apple voor meer informatie.

Graag hulp,
Mvg Daan
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 4 april 2016, 16:46

Hee Daan,
Ik ga dit topic sluiten aangezien ik geen reactie meer heb gehad. Ik neem aan dat het allemaal gelukt is met het de simkaart anders had je wel aan de bel getrokken. :)
Als je toch nog een vraag hebt, open dan gerust een nieuw topic. :)
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Graag een reactie, ik heb mijn telefoon zsm nodig!
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Daan,
Is je simkaart wel al geactiveerd door Belsimpel? Want als je je simkaart in een ander toestel doet, werkt hij dan wel gewoon?
En is er geen optie om de iPhone te ontgrendelen als je die melding krijgt of om iets te accepteren?
En welke iPhone heb je precies?
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Daan,
Ik zie dat je ook een ander topic geopend hebt en dat je wacht op een nieuwe simkaart. Laat je hem binnen hebt, moet je hem even activeren via je MijnTele2 omgeving.
Laat je even weten als je hem binnen hebt en of je hij dan wel werkt?
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Daan,
Is het allemaal gelukt met je nieuwe simkaart? Ik hoor het graag van je! Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Daan,
Ik ga dit topic sluiten aangezien ik geen reactie meer heb gehad. Ik neem aan dat het allemaal gelukt is met het de simkaart anders had je wel aan de bel getrokken. :)
Als je toch nog een vraag hebt, open dan gerust een nieuw topic. :)
Groetjes Kiko