beantwoord

sim kaart geen service

  • 1 March 2021
  • 1 reactie
  • 810 x bekeken

Ik kan al meerdere maanden geen gebruik van mijn abonnement maken…

ik was mijn toestel kwijt nieuwe simkaart aangevraagd meerdere keren deed hij het niet. 
Deze zaterdag nieuwe sim gekregen doet het weer niet, technische dienst zou mij bellen maar volgens mij bestaan hun niet.

Ik moet nu telkens lebara all in halen word erg prijzig  als ik dan ook nog 58 euro bij mort betalen voor niks.

nog een vraag, als ik geen gebruik kan maken door jullie fout krijg ik mijn geld terug van al die maanden? Ben er nu echt helemaal klaar mee

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 2 March 2021, 09:12

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @Tom-010 ,

Welkom op de Community. Ik ga je meteen helpen met jouw simkaart.

We zetten iedereen over naar ons nieuwe netwerk. Het nieuwe netwerk heeft allerlei voordelen zoals 4G roaming in de EU en je maakt gebruik van het best geteste netwerk van Nederland. We hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat het overzetten soepel verloopt. Ik kan er in ieder geval voor zorgen dat jouw simkaart zo snel mogelijk wordt geactiveerd. Ik heb meteen jouw gegevens erbij gepakt en ik zie dat je jouw simkaart gister hebt kunnen activeren. Goed dat het weer werkt!

Waarom deed jouw simkaart het eerst niet en nu wel? Lukte het activeren toen niet? Ik hoor graag van je zodat we kunnen kijken naar een oplossing!