vraag

Sim kaart

• 14 september 2018
  • 14 reacties
  • 448 x bekeken

Ik vroeg me af of ik mijn simkaart in een ander toestel kan doen terwijl ik een abonnement heb met telefoon+sim?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Dat kan, als de andere toestel een 4G ready toestel is en simlock vrij is.

Welke toestel had je in gedachten?
Dat kan, als de andere toestel een 4G ready toestel is en simlock vrij is.

Welke toestel had je in gedachten?

Ik heb nu de iphone 6s en daar ga ik het toestelkrediet van afbetalen maar veder heb ik alles obeperkt, nu wil ik een abonnement nemen: samsung galaxy s9+ en daar doe ik de kosten zo laag mogelijk. Vervolgens wou ik de sim kaarten gewoon omwisselen zodat ik dus ook mijn oude nummer kan gebruiken in mijn nieuwe telefoon.
Reputatie 7
Badge +2
Dat is geen probleem, je kan gerust je Tele2 simkaart gebruiken in een S9+.

Als het een Nederlandse variant van de S9+ is heb je, net zoals met je iPhone, ook wifi en 4g bellen.
Dat is geen probleem, je kan gerust je Tele2 simkaart gebruiken in een S9+.

Als het een Nederlandse variant van de S9+ is heb je, net zoals met je iPhone, ook wifi en 4g bellen.

Bedankt voor je hulp, maar kan ik dus ook de simkaarten van beide omwisselen ?
Reputatie 7
Badge +2
Ja ja, dat is geen enkel probleem.
Reputatie 7
Badge
Als je toestelkrediet bijna is afgelopen, waarom probeer je je abonnement dan niet gewoon te verlengen met nieuw toestel?
Als je toestelkrediet bijna is afgelopen, waarom probeer je je abonnement dan niet gewoon te verlengen met nieuw toestel?

He,

Ik heb nog 4 maanden tot dat ik kan verlengen. Dus heb 8/9 maanden mijn abonnement nog. Had echt een nieuwe telefoon nodig aangezien mijn iphone 6s batterij er geen uur meer bij kon volhouden.
Reputatie 7
Badge
Hmm, dan betaal je (24*9+30=) 246 euro extra voor 4 maanden eerder een toestel. Dan is een tijdelijk 2e hands of goedkoop toestel (die je daarna kan doorverkopen) voor die 4 maanden voordeliger, maar dat is een keuze die je zelf kunt overwegen.
Reputatie 7
Badge +2
@Eldin Novalic als je iPhone geen deuk in de behuizing of barst in de scherm heb, kun je tot december bij Apple je accu laten vervangen voor 29€.
Reputatie 7
Badge
@Eldin Novalic als je iPhone geen deuk in de behuizing of barst in de scherm heb, kun je tot december bij Apple je accu laten vervangen voor 29€.
Dat is goedkoper dan 246 euro ?
Reputatie 7
Badge +2

Just kidding, maar met een nieuwe accu de iOS 12 die wat betere optimalisaties heeft voor wat oudere iPhones, kun je nog lang mee en misschien toch wachten dat de prijzen van de S9 dalen (en de geruchten van de S10 beginnen)?
Reputatie 7
Badge +4
(en de beruchten van de S10 beginnen)?
Bevruchten?
https://www.androidplanet.nl/nieuws/drie-samsung-galaxy-s10-modellen-2019/
Reputatie 7
Badge +2

Bevruchten?

Mama Galaxy and papa Galaxy .... Ok I'll stop.
Reputatie 7
Badge

...Just kidding, maar met een nieuwe accu de iOS 12 die wat betere optimalisaties heeft voor wat oudere iPhones, kun je nog lang mee en misschien toch wachten dat de prijzen van de S9 dalen (en de geruchten van de S10 beginnen)?

Heb van mijn werk een 6s (met goede accu) en dat is kwa snelheid prima te doen.