vraag

sim 1 not provisioned

• 19 september 2020
  • 2 reacties
  • 93 x bekeken

Begin vorige week kreeg ik een melding van tele2 op mijn telefoon dat mijn abonnement bij hun begonnen was en dat ik mijn nieuwe simkaart moest activeren. Na 3 gesprekken met de klantenservice waarbij ieder van de medewerkers mijn sim “geactiveerd” had, kwam ik jammer genoeg niet verder. Er is mij uiteindelijk een nieuwe sim kaart verstuurd, en met deze heb ik precies hetzelfde probleem. Verder kan ik ook niet een tele2 account aanmaken omdat ik dit al begonnen was binnen de tele2 app zelf, alleen om dit te veriferen krijg je altijd een sms. En je kunt het raden deze is nooit aangekomen. Aldus ik heb niks aan mijn telefoon, en voor iemand die in de zorg werkt is dit niet bepaald ideaal. 

Verder:

-ik gebruik een los gekochte samsung s10e 

-Het is een sim-only abonnement

-In totaal is dit de 3rde sim die ik van tele2 gekregen heb

-Ik had ook gekozen voor nummerbehoud

Help? 

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Bij nummerbehoud zal het abonnement pas ingaan, en de sim pas actief worden op de dag van portering.

Reputatie 7
Badge +1

Je hebt van nummerbehoud een bevestiging ontvangen als de aanvraag is gelukt. Een dag van tevoren ontvang je een sms dat je nummer wordt overgezet. Als de Sim van je oude provider uit de lucht is, dan pas plaats je de Tele2 simkaart in je toestel.

Heeft je Samsung met je vorige provider wel gewerkt? Als je je toestel handmatig naar netwerken laat zoeken, welke vind je dan? Zou je de simkaart in een ander toestel kunnen testen? Doet de simkaart het ook niet in andere plaatsen? Vul in ieder geval je forumprofiel helemaal in, dan kan een Tele2 moderator meteen kijken of alles actief staat.

Reageer