Schadevergoeding ivm storing graag!

Wij hebben hier twee maal Tele2 mobiel abbo, vanaf vanmiddag geen gebruik van kunnen maken (niet bellen, geen mobiel internet) en als het tegen zit ook morgen niet... dat komt echt slecht uit! Kunnen wij een tegemoetkoming verwachten voor het ongemak waar we nu al ruim 10 uur last van hebben, en waarschijnlijk morgen ook, omdat volgens TMobile het einde nog niet in zicht is?
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Tele2 lag er niet uit hoor. Werkt je mobiel nu weer wel?
Reputatie 7
Tele2 (T-mobile) lag er voor een deel van de klanten wel degelijk uit! Een deel van de klanten heeft gisteren inderdaad problemen gehad. Zie de melding op het forum:https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-acties-174/opgelost-storing-netwerk-t-mobile-46021/index1.html

De laatste melding vanuit T-mobile is dat 95% van de klanten die problemen hebben gehad weer kunnen bellen en internetten. T-mobile zal de eigen klanten die de storing hebben ervaren zelf benaderen, hoe Tele2 dit gaat regelen met de eigen klanten is nog onduidelijk, maar indien er vanuit Tele2 niet automatisch actie volgt, hier een link naar het vergoedingen formulier.
www.tele2.nl/vergoeding
Reputatie 7
Badge +4
Bij T-Mobile lag er 1 van de 3 HLR's uit. https://nl.wikipedia.org/wiki/Home_Location_Register
Tele2 heeft zijn eigen HLR's, en die waren gewoon up and running.

Wat er wel gebeurt kan dat een interactie met het T-mobile netwerk niet direct plaats kon vinden door de vele falende pogingen van hun eigen klanten.
Reputatie 7
Wat de reden dan ook was, een deel van de klanten van T-mobile (en Tele2) had een storing en bij het grootste deel van de klanten is dit nu opgelost. De storing betrof dus ook een deel van de klanten van Tele2.
Reputatie 7
Badge +4
Dat wordt dan bij een abonnement van 10 euro per maand / 3600 uur x 12 uur mogelijke overlast? = 4 eurocent.
Dit moet zijn : 10 euro / 720 uur x 12 = 17 cent.:D:cool:
Reputatie 7
Badge +4
ik vond die 4 cent per halve dag al zo goedkoop voor een mobiel abonnement.
Reputatie 7
Misschien interessant en leerzaam om eens te kijken wat T-mobile zijn klanten gaat bieden n.a.v. dezelfde storing en dat te vergelijken met de vergoeding die Tele2 biedt 🙂
Ja, ook hier was er storing. Het ene T-mobile mobieltje deed werkelijk niets ( was dood ) het andere werkte prima.
Alles van tele2 werkte gewoon.

Ekiem
Ik had gisteren ook geen enkel probleem. Zowel niet op 4G als toen ik gisterenmiddag onderweg alleen 3G had.
Mijn vriend met T-Mobile had 100% geen contact.
Reputatie 7
Badge +5
Had je maar thuis moeten blijven, had je tenminste 4G van je eigen provider 😉
Ik heb meestal 4G, maar als ik wel eens in een winkel ben of zoals gisteren naar familie "achter groningen", dan krijg ik 3G. Ik kijk soms op die dekkingskaart en dan klopt het wel dat daar nog geen dekking is.