vraag

Schaamteloze service

• 3 november 2016
  • 2 reacties
  • 182 x bekeken

Geachte heer, mevrouw

Op 28 mei dit jaar kocht ik bij u een nieuwe telefoon (een LG G4) incl. 2-jarig abonnement i.v.m. het vervroegd stuk gaan van mijn vorige toestel.
Vanaf de eerste week na aankoop was deze telefoon echter al plotseling kapot en heb ik hem via de Tele2 winkel in Eindhoven aan u geretourneerd. Er werd mij beloofd dat ik na twee weken sowieso mijn telefoon alweer mocht komen ophalen, wat uiteindelijk ruim een maand is geworden.

Terug in de winkel werd hij even getest. Bleek dat de telefoon met nog steeds exact hetzelfde probleem kampte (het feit dat hij na het opstarten enkel in eindeloze bootloops bleef hangen) en dat alleen even de batterij batterij vervangen was. Schandalig. Opnieuw retour dus.

Pas op 5 september (!) kon ik mijn gerepareerde telefoon weer ophalen. Sedertdien doet mijn telefoon het nog steeds niet. Nu vanwege een probleem met de verbinding. Sinds ik hem terugkreeg werkt tot op heden bellen, SMS en internet niet. Ik ben hier in totaal tot viermaal aan toe voor terug in de winkel geweest. Telkens kreeg ik een nieuwe sim-kaart en werd me verteld dat ik maar gewoon even moest wachten en mijn data- en sms/belverbinding het vanzelf weer zou doen. Bij de vierde keer bleek dat het allemaal niet werkte wegens een lopende 'bestelling', waar ik helemaal niets van wist. Dit zou direct door de zogeheten 'back-office' allemaal weer rechtgezet worden volgens de winkelmedewerker.

Dit was 2 maanden geleden. Mijn data, bellen en SMS doen het nog steeds niet. Samengevat heb ik ruim 5 maanden na aankoop nog steeds geen functionerende telefoon.

Dit is voor mij niet langer acceptabel. Ik heb mijn voorlaatste rekening aan u niet betaald, en de laatste rekening teruggeboekt, om u te motiveren achter mijn probleem aan te gaan, wat blijkbaar ook niet gewerkt heeft. Ik zal alle toekomstige incasso's blijven storneren.

Ik eis van u dat binnen 3 werkdagen na dagtekening dit probleem door u opgelost is. Verder verwacht ik van u een schadevergoeding voor alle maanden dat ik mijn telefoon niet heb kunnen gebruiken en een verlenging van de garantieperiode voor de reparatieduur van mijn toestel, aangezien deze direct na aankoop al stuk bleek te zijn.

Wanneer binnen de bovengenoemde termijn het probleem niet opgelost is, kunt u mijn contract als ontbonden beschouwen op grond van ernstige contractbreuk uwerzijds. Ook zal ik dan direct dit probleem voorleggen aan de consumentenbond, waar ik lid van ben.

Thomas Post

Telefoonnummer: *** privégegevens weggehaald * Let op: dit is een openbaar forum ***

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Goedemiddag Thomas,
Bedankt voor je bericht en ik snap dat je het niet vindt kunnen dat het zo lang duurt.
Ik wil graag bekijken wat er is gezegd in de afgelopen dagen/weken/maanden en wat er nog staat te gebeuren.
Om dit te doen heb ik enkele gegevens van je nodig.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Ben.
Zodra ik je gegevens heb kan ik inhoudelijk op de kwestie ingaan.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Ben
Reputatie 6
Badge +5
Hoi postaguilera,
Ik heb je nog een privébericht gestuurd met iets meer informatie.
Laat het me weten of ik nog meer voor je kan doen.
Groet, Ben