beantwoord

Samsung VR Bril actie

• 24 februari 2016
  • 7 reacties
  • 1126 x bekeken

Hallo,
Ik moet een pakbon sturen naar samsung om mijn VR bril te krijgen van de actie "pre-oder de S7"
Niet de IMEI code zoals vermeld staat op de Tele 2 site.
Wanneer kan ik die aanvragen bij samsung?
Is dat pas 11+ maart wanneer ik mijn telefoon/pakbon echt in handen heb?
Bij de bestelling van mijn s7/aboo namelijk geen bon of iets dergelijks gekregen.
Alleen een bevestiging.
Gr. Chiento
icon

Beste antwoord door Raaf12 25 februari 2016, 01:01

Gewoon wachten tot die afgeleverd wordt. Dan de pakbon scannen (of opsturen) Ik kreeg cash back op mijn S6 en moest de code op de zijkant verpakking noteren/ scannen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Badge +5
Je zult een bestelbon/pakbon echt nodig hebben als bewijs. En dat kan tot 24 maart 2016

Staat in die bevestiging genoeg details over wat je besteld heb en je abonnement ? Want
dan kan deze mogelijk als bestelbon gelden.

Neem anders even met Samsung contact op of die bevestiging genoeg is, De actie is van hen en niet van Tele2
dus zij weten precies waaraan je moet voldoen.

http://www.samsung.com/nl/info/contactus.html
Er staat weinig over het toestel zelf in, Alleen "samsung s7".
En verder klein beetje info over mijn abonnement. (geen prijs/codes ect.)
Denk dat ze daar niet mee akkoord gaan.
Ook niet in een document, maar klein tabel. Valt dus makkelijk te manipuleren.
Contact opnemen met samsung lijkt mij dus zinloos.
Zou het zonde vinden als ik zo mijn S7 heb en nog een tijd moet wachten op m'n bril.
Mocht iemand meer ervaring hebben hoor ik het graag!
Misschien ben ik een beetje ongeduldig en moet ik even wachten, heb hem pas net besteld.
Badge +5
Is inderdaad erg weinig info van Tele2.

Levertijd door Samsung met die acties kan tot 10 weken duren hoor voor ze leveren. En iets zegt me dat het gaat uitlopen met deze actie, zeker als het populair is.

En eerst nog maar zien of je op tijd je Telefoon krijgt. Zal niet de eerste keer zijn dat Samsung vertraging heeft met hun vlaggenschip toestel.
Dit hoop ik natuurlijk niet voor je.
Reputatie 6
Badge +1
Hallo,
Ik moet een pakbon sturen naar samsung om mijn VR bril te krijgen van de actie "pre-oder de S7"
Niet de IMEI code zoals vermeld staat op de Tele 2 site.
Wanneer kan ik die aanvragen bij samsung?
Is dat pas 11+ maart wanneer ik mijn telefoon/pakbon echt in handen heb?
Bij de bestelling van mijn s7/aboo namelijk geen bon of iets dergelijks gekregen.
Alleen een bevestiging.
Gr. Chiento

Je moet op de Samsung site een formulier invullen dat staat hier https://www.samsung.com/nl/promotions/#/BCM47GS4FYSFV/ Het zilveren model is uitgesloten van de actie.

Je moet op de Samsung site een formulier invullen dat staat hier https://www.samsung.com/nl/promotions/#/BCM47GS4FYSFV/ Het zilveren model is uitgesloten van de actie.

Zo ver was ik al, maar je moet een pakbon mee sturen als bewijs.
Die optie staat in dat formulier.
Nou is mijn vraag letterlijk: Moet ik wachten totdat ik de mobile zelf heb, of kan ik hem nu al aanvragen. Zonder pakbon, maar misschien met een bestel code ect.?
Reputatie 6
Badge +1
Gewoon wachten tot die afgeleverd wordt. Dan de pakbon scannen (of opsturen) Ik kreeg cash back op mijn S6 en moest de code op de zijkant verpakking noteren/ scannen.

Denk het ook ja, maar dat is wel balen.
Gaat het allemaal wel even duren voordat ik m'n bril in huis heb.
Zou leuk zijn als ze alvast een factuur kunnen sturen, zodat ik hem kan aanvragen.