beantwoord

Samsung S7 preordered maar Gear VR aanvraag afgewezen door Samsung

• 29 maart 2016
  • 8 reacties
  • 2711 x bekeken

Hoi
Ik heb op 11 maart mijn Samsung S7 gekregen, welke ik op 4 maart telefonisch besteld heb bij jullie.
Dus ik direct op 11 maart naar de actie site van samsung.
Daar stond dat ik de pakbon moest inscannen en opsturen. Dat dit moest stond tevens ook in de bevestigings email van jullie.
Vond het al wel vreemd dat op de pakbon stond dat de datum 11 maart was, maar goed.
Nu krijg ik vandaag een email van Samsung dat mijn aanvraag afgewezen is, omdat er dus 11 maart op stond en dat dat niet in de actie periode valt.

"Beste Jeroen,

Onlangs heb je je geregistreerd voor deelname aan de Samsung Galaxy S7 (edge) pre-order promotie (16-0126). Helaas moeten we je teleurstellen. Je voldoet niet aan de voorwaarden om aan de promotie te kunnen deelnemen.

De reden hiervoor is:
Het toestel is niet aangekocht binnen de in de voorwaarden benoemde actieperiode.

Wil je de voorwaarden van de promotie nog eens nalezen, klik dan hier .

Met vriendelijke groet,

*** Privégegevens weggehaald door moderator ***
Customer Care "

Nu lees ik pas net op jullie forum dat ik de bevestigings email van jullie had moeten opsturen.
https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-acties-174/gear-vr-bril-pre-order-s7-53111
Dat is lekker laat dan en die informatie ik eigenlijk al direct in de bevestigings email van jullie verwacht.

Ik heb Samsung al die bevestigings email gestuurd, maar daar doen ze nu ook moeilijk over.
Ik wil graag dat jullie dit voor me oplossen, ik vind dit een probleem dat door jullie is gecreerd en ik zal waarschijnlijk niet de enige zijn met dit probleem.

Groeten

Jeroen Walter
icon

Beste antwoord door jeroenwalter 30 maart 2016, 10:59

Nou, eindelijk naar een stuk of 6 emails naar Samsung is mijn aanvraag alsnog gehonoreerd.
De informatie die ik hun uiteindelijk heb doorgestuurd was:
- email van Tele2 met contractbevestiging van 4 maart
- foto van de pakbon van de S7
- screenshot van mijn contractgegevens van de MijnTele2 website
- screenshot van de bestelbevestiging van de S7 en type contract van de MijnTele2 website, hierop staat duidelijk dat ik op 4 maart besteld had.

Ik denk dat vooral deze laatste screenshot de doorslag gaf.
Deze informatie stond dus op 11 maart nog NIET op de MijnTele2 website en heb ik toen dus ook niet kunnen geven aan Samsung. Tevens stond in de email van Tele2 dat een foto van de pakbon voldoende was.....

De informatie van Tele2 die op deze pagina staat: https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-acties-174/gear-vr-bril-pre-order-s7-53111
Dat is kennelijk dus niet voldoende. Die hebben het alleen over de bevestigingsemail die ze verstuurd hebben.
Nou die heb ik dus al 2 keer naar Samsung gestuurd gister en dat was niet voldoende.

Voor mij is het nu opgelost maar het heeft me wel een dag koppijn gekost.

Dus Tele2, doe hier wat aan, ik ben niet de enige met dit probleem!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Zojuist eenzelfde reactie van Samsung gekregen en heb dit probleem direct bij Tele2 per klachtenformulier aangemeld. Al mijn tijdig ingediende gegevens juiste gegevens zijn bij Tele2 en Samsung bekend. Ik wacht bericht van Tele2 af en reken op een adequate afhandeling.!

Samsung zegt per email:
Onlangs heb je je geregistreerd voor deelname aan de Samsung Galaxy S7 T-mobile promotie. Helaas moeten we je teleurstellen. Je voldoet niet aan de voorwaarden om aan de promotie te kunnen deelnemen.
De reden hiervoor is:
De winkel op het aankoopbewijs is geen winkel uit de lijst van deelnemende winkeliers.
U heeft geen 2-jarig T-Mobile onbeperkt bellen en 6GB abonnement afgesloten.

Hoi
Ik heb op 11 maart mijn Samsung S7 gekregen, welke ik op 4 maart telefonisch besteld heb bij jullie.
Dus ik direct op 11 maart naar de actie site van samsung.
Daar stond dat ik de pakbon moest inscannen en opsturen. Dat dit moest stond tevens ook in de bevestigings email van jullie.
Vond het al wel vreemd dat op de pakbon stond dat de datum 11 maart was, maar goed.
Nu krijg ik vandaag een email van Samsung dat mijn aanvraag afgewezen is, omdat er dus 11 maart op stond en dat dat niet in de actie periode valt.

"Beste Jeroen,

Onlangs heb je je geregistreerd voor deelname aan de Samsung Galaxy S7 (edge) pre-order promotie (16-0126). Helaas moeten we je teleurstellen. Je voldoet niet aan de voorwaarden om aan de promotie te kunnen deelnemen.

De reden hiervoor is:
Het toestel is niet aangekocht binnen de in de voorwaarden benoemde actieperiode.

Wil je de voorwaarden van de promotie nog eens nalezen, klik dan hier .

Met vriendelijke groet,

*** Privégegevens weggehaald door moderator ***
Customer Care "

Nu lees ik pas net op jullie forum dat ik de bevestigings email van jullie had moeten opsturen.
https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-acties-174/gear-vr-bril-pre-order-s7-53111
Dat is lekker laat dan en die informatie ik eigenlijk al direct in de bevestigings email van jullie verwacht.

Ik heb Samsung al die bevestigings email gestuurd, maar daar doen ze nu ook moeilijk over.
Ik wil graag dat jullie dit voor me oplossen, ik vind dit een probleem dat door jullie is gecreerd en ik zal waarschijnlijk niet de enige zijn met dit probleem.

Groeten

Jeroen Walter
Het klachtenformulier heb ik gelijk ook maar ingevuld, dank je wel voor het me er op attenderen dat dat er ook nog is... 🙂
Zelfde probleem hier, Tele2 vertelde mij zelfs in een forum topic dat ik me geen zorgen hoefde te maken om de datum op de pakbon!
Vanmiddag heeft Samsung gereageerd op mijn eerder vandaag ingediende klacht:

SAMSUNG zegt:
Wij hebben het e.e.a. voor u nagekeken en wij zien dat u in de verkeerde actie bent aangemeld.
Vriendelijk verzoeken wij u om zich in de juiste actie te registreren.
https://www.samsung.com/nl/promotions/#/BCM47GS4FYSFV/

Inmiddels door mij opnieuw ingediend en al door SAMSUNG bevestigd.
Nou, eindelijk naar een stuk of 6 emails naar Samsung is mijn aanvraag alsnog gehonoreerd.
De informatie die ik hun uiteindelijk heb doorgestuurd was:
- email van Tele2 met contractbevestiging van 4 maart
- foto van de pakbon van de S7
- screenshot van mijn contractgegevens van de MijnTele2 website
- screenshot van de bestelbevestiging van de S7 en type contract van de MijnTele2 website, hierop staat duidelijk dat ik op 4 maart besteld had.

Ik denk dat vooral deze laatste screenshot de doorslag gaf.
Deze informatie stond dus op 11 maart nog NIET op de MijnTele2 website en heb ik toen dus ook niet kunnen geven aan Samsung. Tevens stond in de email van Tele2 dat een foto van de pakbon voldoende was.....

De informatie van Tele2 die op deze pagina staat: https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-acties-174/gear-vr-bril-pre-order-s7-53111
Dat is kennelijk dus niet voldoende. Die hebben het alleen over de bevestigingsemail die ze verstuurd hebben.
Nou die heb ik dus al 2 keer naar Samsung gestuurd gister en dat was niet voldoende.

Voor mij is het nu opgelost maar het heeft me wel een dag koppijn gekost.

Dus Tele2, doe hier wat aan, ik ben niet de enige met dit probleem!
Reputatie 7
Badge +4
Geloof mij, de echte koppijn moet nog komen als je langer dan een half uur die bril op hebt! Ik had de bril al eerder gekocht. Het effect is heel leuk, maar op een gegeven moment ga je tollen..
Ik had hetzelfde probleem. Alleen ik had meteen gemaild met een documentje waarin mijn pakbon en mijn bevestingsmail van tele2 in stonden. Paar uurtjes later kreeg ik een mail terug dat het goed was gekeurd!

Wat je ook kunt doen is opnieuw een aanvraag indienen met een ander email, waarbij je het als toelichting aangeeft (en uiteraard de juiste documenten uploadt).
Reputatie 4
Badge +3
Hi Jeroen,

Vervelend dat het zoveel tijd heeft gekost, maar gelukkig heeft het zijn vruchten inmiddels afgeworpen. Als de procedure voor de meeste mensen niet goed zou werken, waren wij inmiddels overspoeld geweest door onze klanten. Vooralsnog lijkt het erop dat het meestal prima gaat, maar we houden dit zeker in de gaten 🙂 Ik wil jou bedanken voor jouw uitgebreide uitleg. Dat kan andere mensen ook weer helpen.

Groetjes,
Rick

P.S. Veel plezier met de VR!