beantwoord

Samsung S7 Edge Gold levering

• 25 maart 2016
  • 16 reacties
  • 470 x bekeken

ik heb 6 maart de S7 edge besteld. In eerste instantie een snelle levering. Helaas was dit niet de juiste kleur meteen retour gedaan. ik wacht vanaf dat moment al op de S7 edge Gold (juiste kleur).

Wanneer wordt er nou duidelijkheid gegeven over mogelijke levering. pre-order besteld met de bedoeling het als eerste te hebben.... zou je zeggen.

Ik begrijp best dat er leveringsproblemen kunnen ontstaan. maar ik verwacht als klant wel COMMUNICATIE. Het is volgens mij niet moeilijk om een standaard mail uit te doen naar klanten die op hun bestelling wachten. Geloof me dat doet veel goed en zorgt voor begrip.
Nu moet ik op forums zoeken of er al nieuws is.

Graag duidelijkheid van Tele2. moet ik nog weken, maanden wachten?
icon

Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 13 april 2016, 15:04

Beste Maurice,

Alvast dank voor de moeite heb inmiddels bericht van OPD voor de levering.

gr
Nazmiye

Super! Zoiets had ik inderdaad begrepen. Blij om te zien dat je toestel eindelijk onderweg is!
Ik ga dit topic nu sluiten, mocht je later nog andere vragen hebben open dan gewoon een nieuw topic!

Groetjes Maurice
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

16 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Hier wordt 1-2 weken aangehouden als levertijd. https://shop.belcompany.nl/vodafone?manufacturer=samsung
Maar in hoeverre dat betrouwbare info is? Als je snel wil kopen zal je een aantal (web)shops moeten raadplegen waar het toestel op voorraad is.
Badge +4
Hoi Nazmiye,

Ik weet dat er rond 18 maart mailings verstuurd zijn om onze klanten te informeren alleen durf ik zo niet te zeggen of jij hier onderdeel van was (in principe was de order geleverd dus kan zijn dat je uit de batch gehaald bent). Hetgeen dat verstuurd was ziet er zo uit:

Zodra wij horen wanneer er toestellen geleverd worden laten we dat direct weten. Meer info heb ik helaas niet, sorry!
Reputatie 1
Badge
Op verschillende mobiele providers zie je dat de verwachte levertijd rond 1april is voor de S7edge, bij sommige zelfs op 5 tot 7dgn wachttijd. Vanaf afgelopen zaterdag zijn de preorders goud wel al bij een aantal mensen geleverd. Ik zelf heb hem dinsdag ontvangen.... misschien ff de KS bellen. Succes
Dank voor de info. Heb het toestel nog steeds niet binnen. Vandaag mail gekregen van Samsung :
Het wordt dus steeds erger. heb op 6 maart besteld. dus ik snap er niets meer van. ik ga er vanuit dat Tele2 hier actie op onderneemt.

Dit is het bericht van Samsung
Beste Nazmiye,

Onlangs heb je je geregistreerd voor deelname aan de Samsung Galaxy S7 (edge) pre-order promotie (16-0126). Helaas moeten we je teleurstellen. Je voldoet niet aan de voorwaarden om aan de promotie te kunnen deelnemen.

De reden hiervoor is:
Het toestel is niet aangekocht binnen de in de voorwaarden benoemde actieperiode.

Wil je de voorwaarden van de promotie nog eens nalezen, klik dan hier .

Met vriendelijke groet,

Ruben Löwenstein
Customer Care
Reputatie 6
Badge +1
Met een Vofafone abo is ie direct leverbaar
Blijkbaar staat Tele2 heel laag in de pikorde bij Samsung. Anders kan ik het niet verklaren. Nog maar weer eens de link naar een telefoonwinkel

*** URL weggehaald door moderator. Ik haal niet jouw vermelding/mening over Vodafone weg, maar wel de directe link waar je het toestel bij Vodafone kunt kopen *** (Zie artikel 7j van de huisregels)
Reputatie 1
Badge
Beste Nazmiye,

21dgn geleden had Ruben iets geplaatst op ht forum. Ht ging ook over ht verkeerd geleverde kleur en wat eventueel de consequentie zal zijn als hij deze terug zal sturen. Eigenlijk is dit niet correct, omdat ht niet jouw fout is..... misschien nogmaals je verhaal uitleggen en je preorder bevestiging van Tele2 meesturen naar Samsung. Succes
Reputatie 6
Badge +1
Ow dat had ik niet gelezen, de verkeerde kleur bestellen en retourneren is natuurlijk vragen om moeilijkheden.
En mijn vorige opmerking over de Tele2 lage pikorde kan ook weg (schaam)
Reputatie 1
Badge
Kan beuren ;-))))))
Ow dat had ik niet gelezen, de verkeerde kleur bestellen en retourneren is natuurlijk vragen om moeilijkheden.
En mijn vorige opmerking over de Tele2 lage pikorde kan ook weg (schaam)

even voor de duidelijkheid ik heb een Gold besteld en kreeg een witte. dus niet mijn fout.
Badge +4
Hey Nazmiye,

Het is ook niet jouw fout!

Je zou een screenshot kunnen sturen van de bevestiging van je bestelling. Ik heb gezien dat dit voor andere gebruikers heeft gewerkt. Heb je het aanmelden bij Samsung gedaan op de manier die hier beschreven wordt?
Hey Nazmiye,

Het is ook niet jouw fout!

Je zou een screenshot kunnen sturen van de bevestiging van je bestelling. Ik heb gezien dat dit voor andere gebruikers heeft gewerkt. Heb je het aanmelden bij Samsung gedaan op de manier die hier beschreven wordt?

Hoi Maurice,

Ja dat heb ik gedaan maar nu kan je geen deelneming meer doen bij Samsung via de link.
Badge +4
Dat wordt lastig dan. Zou je me middels een privébericht je volledige NAW-gegevens (dus naam, adres en woonplaats), je klantnummer en je geboortedatum willen sturen? Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en dan voor bericht te kiezen (paars kader). Ik zal dan even nagaan wat ik kan regelen!
Dat wordt lastig dan. Zou je me middels een privébericht je volledige NAW-gegevens (dus naam, adres en woonplaats), je klantnummer en je geboortedatum willen sturen? Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en dan voor bericht te kiezen (paars kader). Ik zal dan even nagaan wat ik kan regelen!

Hoi Maurice,

Heb ik net gedaan. alvast dank!

gr
Nazmiye
Badge +4
Dank je wel voor het versturen van je gegevens Nazmiye! Ik ga op onderzoek uit, geef me even om dit op te lossen.
Dank je wel voor het versturen van je gegevens Nazmiye! Ik ga op onderzoek uit, geef me even om dit op te lossen.

Beste Maurice,

gr
Nazmiye
Badge +4

Beste Maurice,

gr
Nazmiye

Super! Zoiets had ik inderdaad begrepen. Blij om te zien dat je toestel eindelijk onderweg is!
Ik ga dit topic nu sluiten, mocht je later nog andere vragen hebben open dan gewoon een nieuw topic!

Groetjes Maurice