beantwoord

samsung s21 5g mist oortjes

  • 26 April 2021
  • 2 reacties
  • 451 x bekeken

Goede dag, 

Ik heb vandaag de Samsung s21 5G binnen gekregen, maar toen ik hem bestelde kreeg ik aangeven dat als ik 5g zou nemen dan kreeg ik daar gratis draadloze oortjes bij. 

Maar ik heb dus de oortjes niet meegeleverd gekregen, hoe zit het daar nu mee? Worden die later geleverd?

Ik hoor graag van jullie.

 

Met vriendelijke groet,

Esmée Bakker 

icon

Beste antwoord door eric 26 April 2021, 12:44

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Dat soort extra hardware is een actie van de telefoon fabrikant. Daar moet je een aanvraag doen voor deze. Let wel op tijdige aanvraag en documenten volgens de actievoorwaarden.

Reputatie 7
Badge +12

Hey Esmee, wat gaaf dat je de Samsung S21 bij ons hebt besteld en dat je deze nu hebt ontvangen! Mooi toestel. We hebben inderdaad een mooie actie lopen waarbij je gratis Galaxy Buds Pro’s t.w.v. €229,- ontvangt.

Wat eric zegt klopt helemaal! De actie loopt via Samsung, dus die kun je inderdaad via bovenstaande link in Eric’s reactie aanvragen. Klik op ‘registreren’, volg de aanwijzingen en dan heb je binnen no time jouw Galaxy Bud Pro’s!

Je kunt deze oortjes tot en met 6 juni 2021 claimen, maar ik denk dat je ze wel snel wil hebben, dus claim ze gewoon direct!

Laat je het ons weten als het is gelukt? Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust! De Community staat voor je klaar!