beantwoord

Samsung s20 ultra pre order galaxy buds probleem

  • 17 March 2020
  • 37 reacties
  • 3158 x bekeken

Hallo, 

 

Ik heb de s20 ultra ge-preorderd, en probeer nu de galaxy buds van de actie te verkrijgen via samsung omdat ze de factuur niet zien als pre order bewijs. Hoe kan ik een pre-order bewijs verkrijgen van Tele2?

 

Mvg,

 

Hessel

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 18 March 2020, 11:50

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

37 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hi @Appie3,

Welkom op onze community! :thumbsup:
Goed dat je dit nu aangeeft, ik ga er gelijk achteraan.
Daarvoor heb ik jouw gegevens nodig.

Stuur een privébericht met de volgende gegevens :

  • Naam
  • Adres
  • Laatste 4 cijfers van jouw IBAN-rekeningnummer
  • Geboortedatum

Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas
Dan ga ik er alles aan doen om die Samsung Buds voor jou te fixen!
Geen zorgen, dit gaat goed komen.


 

Update :
Bedankt voor jullie priveberichten.
Intern is dit onderzocht en wij gaan er alles aan doen om dit zo spoedig mogelijk te fixen. 
Wij hebben contact met Samsung en we zorgen ervoor dat iedereen die de Samsung S20 heeft besteld tijdens de pre-order periode zijn Galaxy Buds zo snel mogelijk toegezonden krijgt.

Fijn om te horen, maar dat bericht had ik 2 maanden geleden ook al als reactie na contact met jullie. Ik hoefde mij nergens druk om te maken, het zou allemaal goed komen…. de actie loopt tot 1 juni, begin mij nu zo langzamerhand wel wat zorgen te maken en vrees dat ik de earbuds mis ga lopen. Moet ik nu de volgende keer geen Samsung of geen Tele2 meer doen?

Reputatie 6
Badge +2

Update: De meeste klanten die recht hadden op de Buds+ hebben deze thuis ontvangen.

Mocht je nog problemen ervaren met deze actie dan ontvang ik graag jouw informatie.

Stuur een privébericht met de volgende gegevens :

  • Naam
  • Adres
  • Laatste 4 cijfers van jouw IBAN-rekeningnummer
  • Geboortedatum

Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas
Ik sta voor je klaar!

Ik heb de buds inmiddels ontvangen!

Het lukt dus wel.

Beste cas,

Ik ondervind nog steeds problemen met de Samsung Galaxy Buds + promotie ik heb een email van een collega van jou gekregen met daarin de datum van pre-order (16-02-2020) de naam van de telefoon (Samsung Galaxy S20 ultra 5G) en de naam van de verkoper van de telefoon (Tele2 webshop). Die heb ik als preorderbewijs gestuurd naar Samsung en daar kreeg ik onderstaande reactie op.

 

"Beste Roy,

Bedankt voor je reactie.

Wij hebben de bijgevoegde e-mail van Tele2 ontvangen. Echter kunnen wij de mail niet accepteren, omdat de mail niet voorzien is van het logo van Tele2. Voor de juiste afronding van jouw aanvraag is het belangrijk dat wij het bestelbewijs ontvangen, waarop de naam van de winkel, de naam van het toestel en de besteldatum vermeld staan. Wellicht kun je controleren of het bestelbewijs in jouw Tele2 account zit. Na ontvangst hiervan nemen wij je aanvraag verder in behandeling. Onze excuses voor het ongemak.
 
Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en zien je reactie graag tegemoet.

Heb je nog vragen, dan kun je altijd contact opnemen met ons Contact Center. Dit kan telefonisch, via Messenger, via Facebook of Twitter.  

Met vriendelijke groet,
Martina
Contact Center Medewerker
Samsung Electronics Benelux B.V.
T: 088-9090100 (lokaal tarief)
T: 02 201 2418 (be)
E: Samsung@consumercare.info"

 

Reputatie 6
Badge +2

Update:

We doen er alles aan om dit issue op te lossen. Deze actie verloopt niet vlekkeloos.  In overleg met Samsung is een stappenplan opgesteld. Het is even werk maar het geduld wordt beloond met die mooie Samsung Buds+. 

 

Wat moet je doen om aanspraak te maken op de pre-sale actie?

  1. De orderbevestiging (mail) uitprinten (pdf). Als deze is uitgeprint zie je op de uitgeprinte versie ook de verzenddatum 02-03-2020 staan.
  2. Het bijgevoegde contract uitprinten (pdf). Hierop staat het toestel Samsung Galaxy S20.
  3. De pakbon inscannen (pdf) van het geleverde toestel. Hierop staat het IMEI-nummer
  4. Een foto maken van de doos van het toestel. Hierop staat het IMEI-nummer van het toestel.

Alle documenten kan je aanleveren aan Samsung via de actie pagina om zo aanspraak te maken op de actie. Je kan deze link gebruiken om je aan te melden voor de Galaxy buds van Samsung.
 

Zo moet het goedkomen. Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is. Als je vragen hebt let me know! Ik sta voor je klaar.

Stay safe! 
:innocent:

Reputatie 6
Badge +2

Goed om te horen Gerrit! :muscle:
Fijn dat het heeft gewerkt en bedankt voor jouw geduld.

Mijn aanvraag is zojuist goedgekeurd. Ik heb alleen de Pre order mail die Tele2 heeft gestuurd erbij gedaan. 

Dus het werkt wel.

Nou, ik ben ook al de hele week bezig. Ze vragen steeds voor een preorder bewijs. Ik heb al van alles opgestuurd maar blijkbaar geldt niks als preorder bewijs. Ik heb ook al contact gehad met Tele2 maar daar geven ze aan dat het ordernummer voldoende moet zijn voor Samsung om mijn gegevens in te zien. Toen maar weer Samsung gebeld. Zij geven aan dat ze niks met een ordernummer van Tele2 kunnen doen.

Gewoon slecht van Tele2 dat als je de telefoon preordered dat er dan geen mail komt waarin deze bestelling bevestigd wordt. Dat is toch normaal als je iets besteld? Ze sturen alleen een contractwijziging en daar staat niks over de Samsung S20 in. De factuur die je later krijgt heeft niet de besteldatum maar de leveringsdatum.

Mijn aanvraag is afgewezen en heb nu vanuit mijn account /orderstatus een print van mijn bestelling op 7 maart gemaild naar Samsung. Hopelijk is dit wel voldoende. Er staat in ieder geval de juiste datum, de samsung S20 plus en het ordernummer in. Ben benieuwd. Ik wordt hier zo moe van Tele2.

 

De info van Cas van Tele2 zoals in een eerder bericht is pure onzin. Dat werkt niet.

 

De groeten

Rob

beste Rob,

 

Ik ervaar precies het zelfde en ik ben het volkomen met je eens.

 

Met vriendelijke groet,

Roy

Reputatie 6
Badge +2

We krijgen steeds meer signalen dat het onze klanten het lukt om de aanvraag te doen!
Als je er niet uitkomt met Samsung, laat het mij weten middels een privébericht. 

Stuur een privébericht met de volgende gegevens :

  • Naam
  • Adres
  • Laatste 4 cijfers van jouw IBAN-rekeningnummer
  • Geboortedatum

Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas

Ik duik er dan direct voor je in.

Stay safe!:innocent:

Ik heb een pre order bevestiging van Tele2 ontvangen gisteren en deze aan mijn aanvraag toegevoegd. Nu is mijn aanvraag goedgekeurd!

Na 3 dagen mailen en appen en moeilijk doen hebben ze mijn aanvraag goedgekeurd.

 

Dit heb ik gedaan door een app gesprek met support te starten en daarin allen mails en correspondentie door te sturen.

En mijzelf goed uit te leggen

 

Succes

Mijn aanvraag is vandaag eindelijk goedgekeurd!

Ik heb via de mail contact gezocht met samsung en het probleem aangegeven, hier werd weer gevraagd om een pre-order bewijs. (Ja echt waar..)

Ik heb toen de bevestigings mail die je van tele2 krijgt als je je bestelling gedaan hebt (met je contract en retourformulier etc er bij) doorgemaild naar samsung waarna mijn aanvraag eindelijk werd goedgekeurd! :-)

 

Hopelijk hebben jullie hier wat aan.

Mocht je dit ook willen proberen is hier het email adres: samsungmobile@consumercare.info

(onder vermelding van je registratienummer)

Fijne dag allemaal!

Ik zit met hetzelfde probleem. Ik heb alles al opgestuurd maar ze willen meer bewijs. Bevestigingsmail en factuur is niet voldoende.

Het is weer lekker geregeld. Ook het contract wat ik heb gekregen van tele2 klopt niet tot driemaal toe.

Kan tele2 niet gewoon een orderbevestiging sturen met daarin alle gegevens?

He Cas, ik heb je een PM gestuurd.

 

Ik heb van tele2 al een extra mail ontvangen waar eigenlijk alles instaat. Die moest ik vervolgens naar een speciaal e-mail adres van Samsung forwarden, op verzoek van een Samsung medewerker. Maar ook dan krijg ik weer dezelfde reactie dat ze een document willen zien waar alles instaat. 

Hallo, ik heb ook hetzelfde probleem. @tele2 willen jullie mij hierbij helpen.

Ik heb net een mail dat ze alles hebben goedgekeurd. En dat ze binnen 6 weken worden opgestuurd..

Ik heb de mail van de bestelling naar samsung doorgestuurd. Daarin mijn registratienr die bij de mail van samsung hoort. En daarbij mijn contract en de mail met aankoop. 

En dat is vandaag gedaan en goedgekeurd. 

Dus bellen met Samsung. 

Zeggen dat je geen pre order hebt. Maar alleen een mail van je bestelling en dan kunnen ze zien welke dag je die hebt gekregen. 

Maar was heel veel werk.

Maar ik krijg ze dus. 

Gr Martine

Hoi Martine

In mijn bevestigingsmail staat alleen een bedrag en niet een omschrijving dat het de Samsung s20 betreft. Was dat bij jou wel? Ik heb wel het abonnement verlengd en geen nieuw abonnement aangeschaft. Misschien is hierdoor de mail anders.

Hallo, 

 

Ik heb ook verlengd. 

En heb ze 3 dagen geleden binnengekregen. 

Ik heb de mail zelf doorgestuurd die ik op dag van bestelling heb gedaan. 

En daarna vroegen ze om winkel en nog wat. 

 

 

 

Update :
Bedankt voor jullie priveberichten.
Intern is dit onderzocht en wij gaan er alles aan doen om dit zo spoedig mogelijk te fixen. 
Wij hebben contact met Samsung en we zorgen ervoor dat iedereen die de Samsung S20 heeft besteld tijdens de pre-order periode zijn Galaxy Buds zo snel mogelijk toegezonden krijgt.

Hey Cas, Moeten wij hier nog wat voor doen of geldt dit gewoon voor iedereen?

 

Gr Michael

Goeiemorgen,

Hier hetzelfde probleem, Ik heb mijn abonnement verlengd, maar geen pre-order bewijs van de telefoon.

Alleen een bevestiging van mijn verlenging.
en een toestel factuur met een andere datum, die buiten de actieperiode valt.
Hierdoor is mijn aanvraag bij samsung dus afgekeurd.

Ook kan ik maar 2 bestanden uploaden via de website van samsung promoties, en dus niet de 3 bestanden die hier boven worden aangegeven.

Hoe nu verder?

Groetjes Robin

Reputatie 6
Badge +2

Hi @Cvdb, ik ga je helpen.
Welkom op onze community! 

Bedankt voor jouw  privébericht met gegevens.
Ik zet het direct door intern.

Stay safe! :sunflower:

Ik heb net een mail dat ze alles hebben goedgekeurd. En dat ze binnen 6 weken worden opgestuurd..

Ik heb de mail van de bestelling naar samsung doorgestuurd. Daarin mijn registratienr die bij de mail van samsung hoort. En daarbij mijn contract en de mail met aankoop. 

En dat is vandaag gedaan en goedgekeurd. 

Dus bellen met Samsung. 

Zeggen dat je geen pre order hebt. Maar alleen een mail van je bestelling en dan kunnen ze zien welke dag je die hebt gekregen. 

Maar was heel veel werk.

Maar ik krijg ze dus. 

Gr Martine

Hoi Martine

In mijn bevestigingsmail staat alleen een bedrag en niet een omschrijving dat het de Samsung s20 betreft. Was dat bij jou wel? Ik heb wel het abonnement verlengd en geen nieuw abonnement aangeschaft. Misschien is hierdoor de mail anders.

Hallo Cas,.

Ik Hmheb exact hetzelfde probleem pre order in verlenging met een samsung S20 plus. Ik heb geen orderbevestiging ontvangen op de datum dat ik alles telefonisch op 25 februari heb geregeld. Nu heb ik de aanvraag voor de buds gedaan met een factuur die helaas op de bezorg datum van het toestel staat en die datum valt buiten de actieperiode. Samsung reeds gesproken en zij hebben aan dat ik van jullie een orderbevestiging moet ontvangen ( had moeten ontvangen op 25 feb.)

Graag ontvang ik een orderbevestiging van de datum waarop ik de verlenging heb geregeld met jullie, 

 

Kun je helpen cas??

Hallo Cas, ik heb dezelfde problemen met de aanvraag.

Ik heb je inmiddels een pb gestuurd. Ik hoop dat het snel wordt opgelost. 

Hou je ons op de hoogte?

Groeten Jeroen

Reputatie 6
Badge +2

Update :
Bedankt voor jullie priveberichten.
Intern is dit onderzocht en wij gaan er alles aan doen om dit zo spoedig mogelijk te fixen. 
Wij hebben contact met Samsung en we zorgen ervoor dat iedereen die de Samsung S20 heeft besteld tijdens de pre-order periode zijn Galaxy Buds zo snel mogelijk toegezonden krijgt.

Hey @John78 
Ik ga er alles aan doen om dit voor jou op te lossen.
Daarvoor heb ik jouw gegevens nodig. 

Kan je mij een privébericht sturen met:

  • Naam
  • Adres
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer

Als ik deze heb ontvangen ga ik direct voor je aan de slag. Dit geldt ook voor @hesselhal


Wat @Cypher aangeeft is zeker een optie! 
Samsung is uiteindelijk de verantwoordelijke voor deze actie. 




 

Hallo Cas, 

 

Ik heb contact gehad met samsung en ze hebben één document nog met het volgende er in:

- Bij een deelnemende winkel is gekocht (logo/naam winkel)
- Binnen de actieperiode is gekocht (aan de aankoopdatum)
- Hetzelfde is als het toestel die je in het echt hebt gekregen (aan de hand van het IMEI nummer, deze staat op de factuur en op de foto van de sticker)
- Door jou is gekocht (naam)

 

Graag ontvang ik dit van jullie. Ik heb je ook al een prive berricht gestuurd.

Groeten,

Hessel