beantwoord

Samsung galaxy S7 Edge Tele2

• 2 maart 2016
  • 5 reacties
  • 715 x bekeken

• Is lekker bezig
  • 7 reacties
zijn er toevallig meerdere mensen die niet kunnen wachten op hun levering van de S7 Edge?:$
vraag me alleen af hoe lang ik moet wachten na de 11e
icon

Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 6 maart 2016, 12:22

Hoi vvvv!

Ik denk het wel! 😃 Wanneer iedereen zijn of haar toestel geleverd krijgt kan ik niet zeggen. Heeft met voorraad te maken en afspraken die de consument zelf met het OPD maakt. Ik wens je in ieder geval veel plezier wanneer je hem krijgt en succes met nog even wachten! Het gaat je vast en zeker lukken! 😃
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Goeie oefening in geduld hebben. Ondertussen kan je ook wat nuttigs doen.
Badge +4
Hoi vvvv!

Ik denk het wel! 😃 Wanneer iedereen zijn of haar toestel geleverd krijgt kan ik niet zeggen. Heeft met voorraad te maken en afspraken die de consument zelf met het OPD maakt. Ik wens je in ieder geval veel plezier wanneer je hem krijgt en succes met nog even wachten! Het gaat je vast en zeker lukken! 😃
zijn er toevallig meerdere mensen die niet kunnen wachten op hun levering van de S7 Edge?:$
vraag me alleen af hkan je noe lang ik moet wachten na de 11e
kan je nog lang wachten hoor ik heb hem nu ergens anders besteld wel met tele2 abo en krijg hem morgen al binnen
Aanstaande dinsdag wordt mijn Samsung Galaxy S7 Edge Gold 32 GB bezorgt.
Via www.afspraakstatus.nu kan je inloggen met je ordernummer en postcode
om de status van je bestelling te zien.
Badge +4
Er is een topic waar jullie met elkaar in gesprek kunnen over de levering van dit toestel. Ik verwijs jullie dus graag daarnaartoe!
Ik ga dit topic nu sluiten, mocht je later nog andere vragen hebben open dan gewoon een nieuw topic!