beantwoord

samsung galaxy s6 edge charger

• 22 augustus 2015
  • 3 reacties
  • 594 x bekeken

hallo,

ik heb een vraag ik heb een abbonnament aangesloten voor een samsung galaxy s6 edge alleen heb ik de charger er niet bij gekregen terwijl ik hem op 19/08 al had besteld. krijg ik em nog of ?

mvg

Caroline
icon

Beste antwoord door jlthkoch 22 augustus 2015, 13:24

Dit is een actie van Samsung. Wij of Tele2 weten daar verder niets vanaf, maar zo te zien kun je de gratis wireless charger vanaf 4 september pas aanvragen.

Heb je je al geregistreerd voor deze actie en de code ontvangen? Dan kun je je met deze code vanaf 4 september registreren.
https://www.samsung.com/nl/galaxys6/preregistratie/

De chargers worden verstuurd door Samsung, dus die zit inderdaad niet bij het toestel dan je via Tele2 ontvangt.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Dit is een actie van Samsung. Wij of Tele2 weten daar verder niets vanaf, maar zo te zien kun je de gratis wireless charger vanaf 4 september pas aanvragen.

Heb je je al geregistreerd voor deze actie en de code ontvangen? Dan kun je je met deze code vanaf 4 september registreren.
https://www.samsung.com/nl/galaxys6/preregistratie/

De chargers worden verstuurd door Samsung, dus die zit inderdaad niet bij het toestel dan je via Tele2 ontvangt.
Je bedoelde gratis charger die samen met de S6 werd aangeboden?
Die heb je niet gekregen.

Dat geldt voor mij ook.Ik heb 10 september jl mijn abonnement afgesloten. Op dat moment werd de S6 ook nog met de charger aangeboden.
Er werd mee geadverteerd.
Nu zegt Tele2 dat de actie liep tot eind augustus 2015,maar 10 september werd er nog steeds goede sier mee gemaakt. Telefoon 2 zegt dat ik hem niet krijg,daar neem ik geen genoegen mee omdat er op moment van bestellen nog steeds mee geadverteerd werd.Ik heb er een screenshot van waarop datum en tijd duidelijk vermeld staat

Wat zijn dan je rechten??
Die charger heb je gewoon recht op