beantwoord

Samsung Galaxy S21 direct leverbaar?

  • 24 April 2021
  • 4 reacties
  • 121 x bekeken

Ik heb vanmorgen een mijn abonnement verlengd maar had 5 uur later nog geen mail van AMP ontvangen voor een bezorgafspraak. Tele2 geeft zelf in de mail aan dat ik binnen 15 minuten een mail van AMP moet ontvangen. Omdat dit uren later niet het geval was heb ik gechat met een medewerker en die zag dat het toestel niet op voorraad was? De website geeft anders aan. Nu heb ik geen idee hoe lang ik zou moeten wachten. Daar had de medewerkster helaas ook geen antwoord op. 

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 26 April 2021, 16:51

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Hey Marit, ik ben er gelijk voor je ingedoken! 

Bedankt voor je feedback over de website www.tele2.nl/levertijden. Deze stuurt je inderdaad gelijk naar iPhone. Dit gaan we laten aanpassen!

Op het moment dat je een collega had gesproken, stond de status nog op ‘’Wachten op voorraad’’, dit werd rond 16:00 uur geupdate naar ‘’Afleverproces koerier’’. Dus geen zorgen, het toestel was wel op voorraad, maar omdat het allemaal net in werking was gezet (en ook nog in het weekend), snap ik dat het even duurde voordat alles goed verwerkt werd. 

Heb je inmiddels al een mail ontvangen van AMP voor een bezorgafspraak? Laat het ons gerust weten, ik ben benieuwd! Ik denk dat je binnen no time jouw gloednieuwe toestel zal ontvangen! :smile:

 

Hoi Marciano,

 

Ik heb gisteren zelfs al de mail van AMP mogen ontvangen. Helemaal goed zo. Bedankt voor je reactie!

Reputatie 7
Badge +12

Hey Marit, ik ben er gelijk voor je ingedoken! 

Bedankt voor je feedback over de website www.tele2.nl/levertijden. Deze stuurt je inderdaad gelijk naar iPhone. Dit gaan we laten aanpassen!

Op het moment dat je een collega had gesproken, stond de status nog op ‘’Wachten op voorraad’’, dit werd rond 16:00 uur geupdate naar ‘’Afleverproces koerier’’. Dus geen zorgen, het toestel was wel op voorraad, maar omdat het allemaal net in werking was gezet (en ook nog in het weekend), snap ik dat het even duurde voordat alles goed verwerkt werd. 

Heb je inmiddels al een mail ontvangen van AMP voor een bezorgafspraak? Laat het ons gerust weten, ik ben benieuwd! Ik denk dat je binnen no time jouw gloednieuwe toestel zal ontvangen! :smile:

 

De levertijd wordt inderdaad maar een paar keer per week bijgewerkt. Check ook eens www.tele2.nl/levertijden

Hier lees ik helaas alleen iets over levertijden van IPhones. Het gaat in dit geval om de Samsung Galaxy S21. Naast dat de informatie op de website dus niet actueel blijkt, weet ook niemand hoe lang ik dan wel moet wachten. Nou goed, het is nu weekend. Misschien hoor ik maandag meer. Ik wacht het af!

Reputatie 7
Badge +12

De levertijd wordt inderdaad maar een paar keer per week bijgewerkt. Check ook eens www.tele2.nl/levertijden