vraag

Samsung galaxy s10+ screenprotector

• 30 september 2019
  • 5 reacties
  • 308 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 3 reacties
Hoi,

Ik heb reeds een Samsung Galaxy S10+ aangeschaft (6 september) Nu is het zo dat de screenprotector dat al op de telefoon zat eraf is gehaald door een nichtje van mij. Er zitten nu bubbels in en ik kan dat er niet uit krijgen. Mijn vraag hierbij is of dit onder de garantie valt en er een nieuwe op kan worden geplakt. Zo niet, waar kan ik dan een originele screenprotector vinden voor de S10+

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Een screen protector valt niet onder de garantie. Je kunt bij b.v. de Mediamarkt een nieuwe kopen. Dan zetten ze hem er vaak ook nog even voor je op.
De Mediamarkt was ook al in mij opgekomen, maar het is zo dat bij sommigen screenprotectors de fingerprint niet meer goed werkt en o.a het toetsenbord ook niet. Dat wil ik juist voorkomen. (-;
Reputatie 5
Badge
Vraag even bij de "Smartbar" van de Mediamarkt naar een beschermfolie van €19,95. Deze heb ik ook op mijn S10 werkt prima en is ook nog eens anti kras 🙂
Vraag even bij de "Smartbar" van de Mediamarkt naar een beschermfolie van €19,95. Deze heb ik ook op mijn S10 werkt prima en is ook nog eens anti kras :)
Werkt het ook prima met de fingerprint? (:
Reputatie 5
Badge

Vraag even bij de "Smartbar" van de Mediamarkt naar een beschermfolie van €19,95. Deze heb ik ook op mijn S10 werkt prima en is ook nog eens anti kras :)Werkt het ook prima met de fingerprint? (:

Zeker is echt een aanrader!

Reageer