beantwoord

samsung galaxy s10 promotie

• 26 maart 2019
  • 5 reacties
  • 898 x bekeken

Hoi allemaal,
Ik heb op 7 maart een samsung galaxy s10 besteld en ik dacht dat ik nog mijn galaxy buds kon krijgen, maar op mijntele2 staat dat mijn aanvraag op 7 maart was ontvangen. Op de site staat ook dat de besteldatum 8 maart is om 00:22 uur en op mijn factuur staat een orderdatum van 12 maart.
Ik stuurde mijn factuur naar samsung en ze accepteerden mijn pre-orderbewijs niet. Kan ik de galaxy buds alsnog krijgen, want ik heb wel namelijk op 7 maart gepre-orderd.
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 27 maart 2019, 15:31

Hallo diuntang,

Heb je op 07 maart geen bevestiging ontvangen van je bestelling want deze ontvang je vrijwel meteen nadat je je order hebt geplaatst en daar staat dan ook een datum en tijd in.
Gaat het om een pre-order dan heb je een email ontvangen met de tekst: "Wow... Jij bent er snel bij zeg". Deze email dien je te uploaden voor het verkrijgen van de Galaxy Buds.

@Poort411 Natuurlijk helpen we iedereen waar mogelijk! Je kunt hiervoor eenvoudig zelf een topic openen via onderstaande link!
https://forum.tele2.nl/topic/new

We zien je graag terug in je eigen topic!

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Samsung S10 plus besteld ttijdens de pre-order op 1 maart . Bij vertraagde levering (green versie) krijg ik een order bon met daarop de orderdatum 11 maart. De klantenservice geeft de fout toe maar kan het nu niet oplossen zeggen ze. Mega slechte service want het is een kwestie van de brief aanpassen naar de juiste datum en opnieuw mailen. De dame gaf ook aan dat meer mensen dit probleem hebben. Ik moet maar gewoon afwachten tot Tele2 met een oplossing komt ooit..
Reputatie 4
Badge
Hallo diuntang,

Heb je op 07 maart geen bevestiging ontvangen van je bestelling want deze ontvang je vrijwel meteen nadat je je order hebt geplaatst en daar staat dan ook een datum en tijd in.
Gaat het om een pre-order dan heb je een email ontvangen met de tekst: "Wow... Jij bent er snel bij zeg". Deze email dien je te uploaden voor het verkrijgen van de Galaxy Buds.

@Poort411 Natuurlijk helpen we iedereen waar mogelijk! Je kunt hiervoor eenvoudig zelf een topic openen via onderstaande link!
https://forum.tele2.nl/topic/new

We zien je graag terug in je eigen topic!

Groet Petra
Hoi Petra,

De samsung medewerkster vertelde mij dat de mail met: "wow... je bent er snel bij" onvoldoende is en ze een orderbon moeten ontvangen. Dit i.v.m. koppeling pre-order en imei nummer e.d. Heeft u een bevestiging van Samsung dat deze mail voldoende is?

Groeten Sam
Reputatie 4
Badge
Is het inmiddels gelukt de Galaxy Buds te bestellen?

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Helaas heb ik geen antwoord meer van je ontvangen en daarom ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra