beantwoord

Samsung galaxy s10+ blauw

• 27 maart 2019
  • 4 reacties
  • 236 x bekeken

Beste Tele 2,
Ik wil binnenkort mijn abonnement verlengen bij jullie. Ik wil graag de samsung galaxy s10+ blauw hebben, maar die hebben jullie niet... nu heb ik al contact gehad via de chat met jullie, en die zeiden: nee die hebben we niet, moet je maar via een andere winkel of site de telefoon halen met een abbo van tele2. Nou dat gaat ook niet, dus heb ik contact gehad met samsung zelf en die zegt: de samsung S10+ blauw is gewoon bestelbaar in nederland. Daarna weer contact gehad met jullie en daar zeiden ze weer: nee hebben we niet, wat je kunt doen is de telefoon bij samsung bestellen los en de abbo bij ons. NEE: ik wil een telefoon met abbo(anders is het in 1 klap heel veel geld. Maar als die gewoon bestelbaar is bij samsung in NL, dan kunnen jullie hem toch ook gewoon bestellen/leveren?? Zou graag deze ook in het assortiment zien...
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 9 april 2019, 10:48

Hé Jasper, heb je hem al gezien! Now also available in BLUE. Check this.

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 4
Badge
Hallo Jasper,

De blauwe versie van de Samsung Galaxy S10 + zit inderdaad niet in ons assortiment. Ik heb helaas geen antwoord voor je waarom dit is. Maar via GSMWeb kun je je abonnement wel verlengen in deze kleur.

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Hé Jasper, heb je hem al gezien! Now also available in BLUE. Check this.

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
En, al verlengt of kan ik het voor je in orde maken? Let me know!
Reputatie 4
Badge
Aangezien ik geen reactie meer heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra