beantwoord

samsung edge leentoestel

  • 30 december 2015
  • 2 reacties
  • 234 x bekeken

Heb nu drie maanden een samsung s6 edge, van dit toestel was na een maand de trilfunctie als stuk. Bellen met tele2 die vertelde ik de telefoon kon opsturen, maar geven geen leen toestel.. of zoals ik had verwacht een nieuw toestel. Gebruik deze voor mijn werk en is belachelijk ik dan tijdelijk zonder telefoon zou zitten, omdat tele2 niet meewerkt. Nooit geen problemen met ze gehad en ben al jaren klant. Dan ook nog een hoop gedonder met de nota, weet niet of ik tele2 zou aanraden bij vrienden. Wel lastig een telefoon die niet goed is en wel betalen, maar een oplossing hebben ze wel... LEEN maar een toestel ergens. Nou ja ik weet het niet meer?
icon

Beste antwoord door eric 30 december 2015, 16:21

Leentoestellen worden wel eens onder een verzekeringspakket verstrekt. Bijvoorbeeld via https://www.tulipassist.nl/.

U kunt ook langsgaan bij een Samsung servicecentrum bij u in de buurt. De locaties hiervan zijn via deze website terug te vinden. (http://www.samsung.com/nl/support/servicelocation/). In het servicecentrum kan uw product meestal direct gerepareerd worden.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Leentoestellen worden wel eens onder een verzekeringspakket verstrekt. Bijvoorbeeld via https://www.tulipassist.nl/.

U kunt ook langsgaan bij een Samsung servicecentrum bij u in de buurt. De locaties hiervan zijn via deze website terug te vinden. (http://www.samsung.com/nl/support/servicelocation/). In het servicecentrum kan uw product meestal direct gerepareerd worden.
Daar kan ik gewoon langs gaan?