beantwoord

S9+ deal om 2 dagen misgelopen???

Ik heb van het weekend de S9+ besteld, netjes binnen etc.
Maar nu ging ik voor m'n vriendin alvast voor een telefoon kijk (mag ook bijna verlengen) en nu zie ik ineens een samsung galaxy S9+ deal staan dat je er een Harman Kardon speaker bij krijgt. Gebeld met klantenservice en krijg simpel weg te horen, ja jammer, dan val je er net buiten.

Is dit nu serieus een grap of voel ik mij flink genaaid... in het weekend worden dit soort aanbiedingen niet bedacht en ingepland toch? Dus als trouwe klant van Tele2 zou je toch verwachten dat dergelijke aanbiedingen aangeboden wordt aan haar klanten...
Iemand hier van Tele2 die een uitspraak/uitleg hierover wil doen?

Mvg een niet zo heel blije trouwe klant...
icon

Beste antwoord door Tim de Haan 8 mei 2018, 10:29

Ik vind het apart. Gesproken met Samsung en geven aan dat dit soort acties ruim van te voren gecommuniceerd wordt.

Aparte reactie want die actie is in alle shops te gelijk gekomen, er waren geen teasing of geruchten daarover.

Maar ongeacht van wie de actie is en wanneer de actie gepland was, jij bent akkoord gegaan met X prijs en wat je voor kreeg. Als je ooit iets anders (online of in fysieke winkels) gekocht hebt, ga je mee maken dat prijzen fluctueren en dat nieuwe acties komen en gaan.

Als je de actie een week van daarvoor bekend maakt, dan gaan de mensen die de telefoon twee weken geleden hebben gekocht klagen, en zo door.

Het is al bekend van Samsung dat ze soortgelijk acties uit brengen voor toestellen die al paar maanden in de market zijn, kans is groot dat over een maand of twee nog een betere actie komt.

Oficiele antwoord moet natuurlijk van Tele2 of Samsung komen, maar ik verwacht dat ze geen verdere toevoeging hebben dan wat je hier al gehoord hebt, telefoon heb je buiten de actie gekocht, via tele2 of een andere willekeurige winkel, dat betekend dat je niet mee mag doen met de actie.

Ik snap je punt, maar toch wilde ik het wel kwijt. Dit gaat niet om 1 of 2 weken maar om 2 dagen, als het idd ruim een week was had je mij niet gehoord.
Ook poste ik dit omdat het toch jammer is dat de medewerker van tele2 klantenservice niet echt haar best deed om toch te kijken wat er gedaan kon worden.
Samsung echter wel, die hebben een coulance regeling getroffen en dus kom ik wel in aanmerking.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Nou ja, en dat terwijl zij dit weekend al wisten dat maandag die actie in gaat.
Trouwe klanten missen vaker acties merk ik. Ben benieuwd wat tele2 hierop antwoord!!
Reputatie 7
Badge +4
Er is een tele2 netwerk actie waarbij de s9 plus dezelfde prijs is als een s9. Die loopt gewoon door. De speaker is een actie van Samsung bij alle providers met strenge actievoorwaarden. De telefoon moet vanaf 7 mei zijn aangeschaft.
https://my-samsung.com/nl/mysamsung/offers/#/LLFNMRCAHKJMZ/
Daarmee is de vraag niet mee beantwoord. Samsung belt tele2 niet zondag op met de mededeling dat die actie vanaf maandag geldt. Erg jammer. De actie had ik al gelezen idd. Dan staat alsnog dat het niet netjes is dat Tele2 dit niet laat weten aan klanten die mogen verlengen. Dit was al een tijdje bekend deze actie lijkt mij.
Reputatie 7
Badge +4
Tja, er zijn elke paar weken andere acties. Daarom heet het ook actie, die hebben een begin en einddatum. Die acties van Samsung mogen misschien niet eerder dan ingangsdatum worden gecommuniceerd. Tenminste, de afgelopen jaren hoorde je er nooit wat van totdat het zover was. Zo wil Samsung voorkomen dat de periode voorafgaand aan die actie periode ze minder toestellen verkopen.. Dit is een provider onafhankelijke actie en deze was bij geen enkele provider aangekondigd. Misschien dat je nog eens bij Samsung kan proberen of ze de actie nog wat kunnen oprekken.
Ik vind het apart. Gesproken met Samsung en geven aan dat dit soort acties ruim van te voren gecommuniceerd wordt. Dus het feit dat het Tele2 zeker misstaat staat vast.
En zeker jammer dat de provider hier niet tussen gaat staan en navraag doet bij Samsung of het mogelijk is, waardoor de consument zelf hier achteraan moet gaan.
(volgens mij hoort dat niet zo te werken bij een klantenservice)
Reputatie 7
Badge +2
Ik vind het apart. Gesproken met Samsung en geven aan dat dit soort acties ruim van te voren gecommuniceerd wordt.

Aparte reactie want die actie is in alle shops te gelijk gekomen, er waren geen teasing of geruchten daarover.

Maar ongeacht van wie de actie is en wanneer de actie gepland was, jij bent akkoord gegaan met X prijs en wat je voor kreeg. Als je ooit iets anders (online of in fysieke winkels) gekocht hebt, ga je mee maken dat prijzen fluctueren en dat nieuwe acties komen en gaan.

Als je de actie een week van daarvoor bekend maakt, dan gaan de mensen die de telefoon twee weken geleden hebben gekocht klagen, en zo door.

Het is al bekend van Samsung dat ze soortgelijk acties uit brengen voor toestellen die al paar maanden in de market zijn, kans is groot dat over een maand of twee nog een betere actie komt.

Oficiele antwoord moet natuurlijk van Tele2 of Samsung komen, maar ik verwacht dat ze geen verdere toevoeging hebben dan wat je hier al gehoord hebt, telefoon heb je buiten de actie gekocht, via tele2 of een andere willekeurige winkel, dat betekend dat je niet mee mag doen met de actie.
Reputatie 4
Badge +1
Hallo,

Ik wil voor je bellen om te kijken wat ik kan doen via Tele2 met Samsung! Maar wat Rena zegt klopt wel...Je gaat akkoord met de bestelling op dat moment en ik kan ook zien dat je hem via de website besteld hebt, klopt dit?
De acties op de website zijn de huidige acties op dat moment daar kan ik niks aan veranderen. En de acties bekend maken doen we niet die gaan in vanaf maandag vergelijk dit met het kopen van kleren.. dit kan per week ook verschillen in de winkel zelf!

Maar zoals gezegd: Ik zal voor je kijken wat ik voor je kan doen! Beloof niks maar ik ga ermee bezig :)

Mario van Tele2
Hallo,

Ik wil voor je bellen om te kijken wat ik kan doen via Tele2 met Samsung! Maar wat Rena zegt klopt wel...Je gaat akkoord met de bestelling op dat moment en ik kan ook zien dat je hem via de website besteld hebt, klopt dit?
De acties op de website zijn de huidige acties op dat moment daar kan ik niks aan veranderen. En de acties bekend maken doen we niet die gaan in vanaf maandag vergelijk dit met het kopen van kleren.. dit kan per week ook verschillen in de winkel zelf!

Maar zoals gezegd: Ik zal voor je kijken wat ik voor je kan doen! Beloof niks maar ik ga ermee bezig :)

Mario van Tele2

Mario ik had zelf al gebeld met Samsung. Toch bedankt!

Ik snap je punt, maar toch wilde ik het wel kwijt. Dit gaat niet om 1 of 2 weken maar om 2 dagen, als het idd ruim een week was had je mij niet gehoord.
Ook poste ik dit omdat het toch jammer is dat de medewerker van tele2 klantenservice niet echt haar best deed om toch te kijken wat er gedaan kon worden.
Samsung echter wel, die hebben een coulance regeling getroffen en dus kom ik wel in aanmerking.
Reputatie 4
Badge +1
Je hebt het via Samsung geregeld? Want krijg mail van HQ dat ze ermee bezig zijn op dit moment!
Maar kom je al in aanmerking via Samsung dan geef ik dat door aan HQ.. Want anders krijg je er misschien 2 als wij het ook voor elkaar krijgen :)

Niet echt de bedoeling he!
Je hebt het via Samsung geregeld? Want krijg mail van HQ dat ze ermee bezig zijn op dit moment!
Maar kom je al in aanmerking via Samsung dan geef ik dat door aan HQ.. Want anders krijg je er misschien 2 als wij het ook voor elkaar krijgen :)

Niet echt de bedoeling he!

Klopt, maar wil je wel bedanken voor de moeite!
Reputatie 4
Badge +1
Topic gesloten! Voor andere vragen graag een nieuwe topic aanmaken