Goedemiddag,
Ben benieuwd wie er al een email heeft ontvangen over de levering van de S22 Ultra.
Tot op heden heb ik nog niks ontvangen
Beste antwoord door Johrick van Tele2
Bekijk origineel berichtGoedemiddag,
Ben benieuwd wie er al een email heeft ontvangen over de levering van de S22 Ultra.
Tot op heden heb ik nog niks ontvangen
Beste antwoord door Johrick van Tele2
Bekijk origineel berichtJa, dat kan zijn ik hoor graag liever persoonlijk als mijn bestelling niet geleverd kan worden. Dat betekend dus gewoon een simpele email die zegt dat het is vertraagd. Nu ben ik perongeluk bij dit topic gekomen.
Meer dan €800,- dus boven die bkr registratie
Hi Michael,
Zojuist heb ik de topics voor de levertijden live gezet, antwoorden op de vragen over de levering van de S22 kun je daar vinden! 😊
Ja deze hebben ze snel omgezet naar 11 maart.. het is natuurlijk niet netjes van ze dat dit zo gedaan wordt. Ook ik zat te wachten op een mailtje.
Hi
wat was de eenmalige kosten voor jou s22?
951eu heb deze 12 dagen geleden besteld en dan is er ‘in eens’ vertraging… Volgende keer kunnen ze beter zeggen dat die ergens in 2023 geleverd word en dan is het positief als die op tijd is. In plaats van mensen valse hoop geven met een datum die ze weten dat voor grotendeel toch niet gaat lukken..
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.