beantwoord

Rusland bundel

• 22 september 2017
  • 2 reacties
  • 354 x bekeken

Hallo, ik heb vorige week en Rusland bundel 100 genomen. Een paar dagen geleden had ik buiten ineens geen verbinding meer, en daarom nam ik nog een keer een 100 bundel. Ik had er geen bericht over gehad, maar misschien had ik hem toch al opgebruikt...
Helaas had het geen zin, en ik heb hier buiten geen bereik meer, ik moet in Moskou nu een cafe in en vragen of ik er ingebeld kan worden...
Maargoed. Ik kreeg net een berichtje van Tele2, dat mijn bundel verlopen is. Nu weet ik dus niet of dat over alle twee gaat, of alleen over de eerste bundel die ik had genomen.
Wie heeft hier ervaring mee, en kan me verder nog wat tips geven? Ik ben nog een dag of tien in Rusland, dus alles tips over de do's en don'ts van appen, surfen enzovoort zijn van harte welkom :)
Groetjes, Nathalie
icon

Beste antwoord door JeroenM van Tele2 23 september 2017, 13:11

Hallo,

Je 2e bundel is nu actief. Ik zou hier geen reden kunnen vinden dat het niet zou moeten werken. Kun je de stappen op onze toestelhulp nogmaals volgen?
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als je de tele2 app gebruikt kun je precies zien hoeveel je nog over hebt.
Reputatie 4
Badge +3
Hallo,

Je 2e bundel is nu actief. Ik zou hier geen reden kunnen vinden dat het niet zou moeten werken. Kun je de stappen op onze toestelhulp nogmaals volgen?