Roaming staat uit en toch kosten (mobiel). Hoe kan dat?

• 10 oktober 2019
  • 0 reacties
  • 59 x bekeken

• Is lekker bezig
  • 8 reacties
Een tijd terug heb ik het volgende geschreven op het forum van Tele2:

Voordat ik naar het buitenland (buiten Europa) ben vertrokken, heb ik in juli roaming uitgezet. Ik heb daarna tijdens mijn vakantie alleen via WiFi gebeld en gewhatsappt in het buitenland. Nu heb ik voor de maand juli 2019 internetkosten van EUR 0,03 en bellen/sms EUR 32,14. Ik wil dus graag weten hoe deze kosten zijn gemaakt en hoe deze kosten tot stand zijn gekomen.

Een moderator heeft mijn melding opgepakt. Mijn dank daarvoor. Ze heeft aan de administratie van Tele2 gevraagd om dit voor mij na te trekken.

Antwoord van de moderator aan mij wat de administratie van Tele2 uiteindelijk gezegd heeft (het oppakken van de melding door de administratie heeft heel lang geduurd):
Ik heb weer gekeken bij je gegevens om te zien hoever de betreffende afdeling is. Ze hebben mijn verzoek afgehandeld met de melding 'ondanks dat er geen info is over het gebelde nummer, laat het systeem zien dat er een verbinding plaatsgevonden heeft".

Ik heb dus niks bereikt en nauwelijk wijzer van geworden. Ze hebben niet eens moeite gedaan om antwoord te geven op mijn vraag. Mijn conclusie is dus bij Tele2 heb ik als klant geen rechten alleen verplichtingen. Ik heb voor kosten betaald en ik weet niet eens hoe of wat de kosten precies zijn. Terwijl ik recht heb op een rekeningoverzicht.

Hebben jullie soortgelijks meegemaakt en hoe zijn jullie hiermee omgegaan?

0 reacties

Geen reactie

Reageer