beantwoord

Roaming in Martinique

• 22 februari 2018
  • 2 reacties
  • 385 x bekeken

Mijn vriendin is op het moment op vakantie in Martinique. We gingen er vanuit dat ze daar uit haar bundel kan internetten, zo staat dat ook op de website (https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/mobiel-internet-in-het-buitenland/#faq-in-welke-landen-kan-ik-mijn-bundel-gebruiken)

Helaas kreeg ze dit smsje:
Beste klant, je gebruikt mobiele data. Tarieven:
Data: €0.01 per MB.
MMS: €0.24 per bericht.
Groet, Tele2

Wat gaat hier verkeerd?

Groeten,
Wim
icon

Beste antwoord door Rena Chan 23 februari 2018, 00:14

0,01€ per MB?

Heb je vrienden 10GB of Unlimited data bundel?

Daar geld dat je 8GB per maand EU bundel heb, daarna betaal je 0,007€ per MB, ik denk dat de prijs in de smsje afgerond is.

Data buiten EU kost 10€ per MB, dus volgens mij ben je wel verbonden met een Europese netwerk.

Maar kijk bij welke operator je verbonden bent zoals @pipodeclown zegt, en kijk op mijn Tele2 om je EU bundel te controleren.
Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Is ze verbonden met het juiste netwerk? Het kan zijn dat haar telefoon een netwerk van een buurland pakt, waardoor haar verbruik niet uit de bundel gaat.
Reputatie 7
Badge +2
0,01€ per MB?

Heb je vrienden 10GB of Unlimited data bundel?

Daar geld dat je 8GB per maand EU bundel heb, daarna betaal je 0,007€ per MB, ik denk dat de prijs in de smsje afgerond is.

Data buiten EU kost 10€ per MB, dus volgens mij ben je wel verbonden met een Europese netwerk.

Maar kijk bij welke operator je verbonden bent zoals @pipodeclown zegt, en kijk op mijn Tele2 om je EU bundel te controleren.

Reageer