vraag

reviva levering initialen verkeerd

• 28 september 2019
  • 12 reacties
  • 496 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 7 reacties
de man van reviva was net aan de deur voor de levering van mijn 11 pro max maar mocht de telefoon niet meegeven vanwege niet kloppende initialen op mijn id. Wat doe ik nu? en kan er voor in de avond nog een levering worden geboekt als ik het oplos?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +4
De bezorger komt niet meer vandaag. Je kunt het beste de klantenservice bellen om eerst je gegevens aan te laten passen.
Sta nu al 2 uur in de rij bij reviva
Reputatie 7
Badge +4
Je moet Tele2 bellen. Op je contract staan blijkbaar verkeerde gegevens. Reviva werkt in opdracht van Tele2, zij mogen zelf niets aanpassen aan het contract.
Ja ik heb me initialen al aangepast ik bel nu voor een nieuwe levering
Reputatie 7
Badge +4
Is dat niet online te doen via: https://mijnafspraak.reviva.nl/
Is dat niet online te doen via: https://mijnafspraak.reviva.nl/
dat is als je mail hebt van reviva, ik heb dus al mail en levering gehad, maar die eerste levering is nu dus gecanceld. Dus de gegevens van de eerste lever poging werken niet meer
Reputatie 4
Badge
@Brax Ik lees in een andere topic een reactie van jou dat het inmiddels is opgelost, klopt dat?

Groet Petra
@Brax Ik lees in een andere topic een reactie van jou dat het inmiddels is opgelost, klopt dat?

Groet Petra

dat klopt, ik heb het opgelost. wacht nu op een nieuwe mail om een tweede keer een afspraak in te plannen. Weet u toevallig hoe lang het duurt voor reviva opnieuw een mail stuurt voor een afspraak als de eerste poging is mislukt? ik heb een medewerker van tele2 mijn bestelling al handmatig opnieuw laten aanbieden aan reviva in ieder geval.
Reputatie 4
Badge

Groet Petra
dat klopt, ik heb het opgelost. wacht nu op een nieuwe mail om een tweede keer een afspraak in te plannen. Weet u toevallig hoe lang het duurt voor reviva opnieuw een mail stuurt voor een afspraak als de eerste poging is mislukt? ik heb een medewerker van tele2 mijn bestelling al handmatig opnieuw laten aanbieden aan reviva in ieder geval.

Dat gaat vrijwel meteen, stuur me even een privébericht met je volledige naam, adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer dan kijk ik het even voor je na.

Groet Petra

Dat gaat vrijwel meteen, stuur me even een privébericht met je volledige naam, adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer dan kijk ik het even voor je na.

gestuurd
Reputatie 4
Badge
Privébericht ontvangen. Gegevens zijn aangepast en order is opnieuw in behandeling genomen.
Reputatie 4
Badge

Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. 

Fijne dag! Groet Petra