Retour toestel niet goed verwerkt

  • 25 March 2021
  • 15 reacties
  • 324 x bekeken

Begin februari kreeg ik dan bericht dat ik mijn abonnement weer kon verlengen, top dacht ik even een nieuw telefoontje uitzoeken en ik kan weer 2 jaar vooruit! Verlenging via telefoontje klantenservice gedaan, type telefoon doorgegeven en de verlenging was vlot klaar. 2 dagen later werd mijn nieuwe telefoon al keurig bezorgd en kon ik deze in gebruik nemen! Helaas een enorme tegenvaller van de telefoon, deze beviel niet. Contact met Tele2 opgenomen en was geen probleem via retourprocedure en retourformulier het toestel terug gestuurd, hier kon een aantal dagen overheen gaan en daarna kon de nieuwe verlenging van start gaan en een ander toestel worden uitgezocht. Netjes bevestiging gekregen dat mijn toestel in goede staat was ontvangen en ook werd de thuiskopieheffing netjes teruggestort. Maar toen begon het probleem een verlenging lukte niet want stond nog niet goed in het systeem en er moest een speciaal specialcasusteam naar kijken want er stond nog een bkr registratie op de terug gestuurde telefoon. Inmiddels zijn we 4weken verder, 20 telefoontjes van mijn kant en 5 beloofde terugbelafspraken van Tele2 hun kant(helaas niet 1x terug gebeld) meerdere beloftes van het duurt nog zoveel werkdagen en zijn ze om en je beld opnieuw dan wordt er gezegd dat een medewerker dat niet mag beloven en er nog  “even” geduld moet zijn want het special casus team heeft het heel druk en er moet even goed worden naar gekeken om het probleem op te lossen(terwijl het toch een bkr fout was??) Zo ontzettend jammer dit, ben je al jaren klant en nog nooit een betalingsachterstand gehad en wil je graag verlengen kan het niet. Geduld raakt zolangzamerhand op


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

15 reacties

Reputatie 3

De snelste manier om dit opgelost te krijgen is Tele2 per aangetekende brief in gebreke testellen en een termijn van 14 dagen te stellen waarin ze het probleem op moeten lossen. Zoals je al gemerkt hebt zal ze dat niet lukken. Maar dan kun je na die 14 dagen naar de Geschillencommissie, en dan kan het ineens wel snel bij Tele2. Jammer dat dit de snelste weg is. Ik heb helaas ook met dat speciale team te maken gehad, en ze trachten binnen 30 dagen je case op te pakken. Dat wil niet zeggen dat het dan al opgelost is. En als het druk is kan het sowieso langer duren. Sterkte.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @Peter de Jong,
Welkom op de Community. Ik ga je meteen helpen met jouw verlenging. 

Goed dat je jouw verhaal hier aankaart met deze duidelijke uitleg. Je bent bij mij aan het juiste adres! Ik heb meteen jouw gegevens erbij gepakt en ik zie inderdaad alles genoteerd in jouw account zoals je het beschrijft. Geen zorgen, we gaan dit oplossen! Aanstaande maandag ga ik zitten met een collega die bij het Special Forces team zit om dit uit te zoeken. We willen dit zo snel mogelijk voor je oplossen maar het heeft meer voeten in de aarde dan verwacht. Je hoeft geen aangetekende brief te sturen, ik zorg ervoor dat dit opgelost wordt! 

Als je hier vragen over hebt stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar!

Hallo @Peter de Jong,
Welkom op de Community. Ik ga je meteen helpen met jouw verlenging. 

Goed dat je jouw verhaal hier aankaart met deze duidelijke uitleg. Je bent bij mij aan het juiste adres! Ik heb meteen jouw gegevens erbij gepakt en ik zie inderdaad alles genoteerd in jouw account zoals je het beschrijft. Geen zorgen, we gaan dit oplossen! Aanstaande maandag ga ik zitten met een collega die bij het Special Forces team zit om dit uit te zoeken. We willen dit zo snel mogelijk voor je oplossen maar het heeft meer voeten in de aarde dan verwacht. Je hoeft geen aangetekende brief te sturen, ik zorg ervoor dat dit opgelost wordt! 

Als je hier vragen over hebt stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar!

Laten we het hopen dat het nu eens en voor altijd wordt opgelost en niet voor de zoveelste keer “nog even afwachten” wordt.

Nou Cas van Tele2 toen werd maandag al weer donderdag en nog steeds niks gehoord, scenario nog even wachten nog steeds van kracht. Inmiddels zijn er 20 man mee bezig, the special forces van Tele2 en zelf Cas van Tele2 maar iets horen van ze nee dus, tussentijds berichtje neehoor. Werkt er ook wel iemand bij Tele2 die weet waar hij mee bezig is en geen valse beloftes doet?

Reputatie 3

Nee. Toch maar die aangetekende brief met ingebrekestelling?

@Cas van Tele2  al weer 10dagen geleden dat je reageerde ondetussen niks gehoort, geen status van gang van zaken of hoe het is gegaan met dat speciale team. Ook jij houd je niet aan de afspraak of laat iets van zich horen. Worden jullie allemaal zo getraind?Inmiddels gaan we al richting de 2mnd met dit probleem.

De snelste manier om dit opgelost te krijgen is Tele2 per aangetekende brief in gebreke testellen en een termijn van 14 dagen te stellen waarin ze het probleem op moeten lossen. Zoals je al gemerkt hebt zal ze dat niet lukken. Maar dan kun je na die 14 dagen naar de Geschillencommissie, en dan kan het ineens wel snel bij Tele2. Jammer dat dit de snelste weg is. Ik heb helaas ook met dat speciale team te maken gehad, en ze trachten binnen 30 dagen je case op te pakken. Dat wil niet zeggen dat het dan al opgelost is. En als het druk is kan het sowieso langer duren. Sterkte.


En waar is het postadres van Tele2 te vinden? Want jemig wat hebben ze toch een belabberde website en klantenservice. Het is echt treurnis ten top! Helemaal klaar mee.

Klopt, waardeloze klantenservice iedere keer dat je belt zelfde verhaal uitleggen en iedere keer wordt je beloofd dat ze het zo snel mogelijk gaan oplossen

Klopt, waardeloze klantenservice iedere keer dat je belt zelfde verhaal uitleggen en iedere keer wordt je beloofd dat ze het zo snel mogelijk gaan oplossen


Ja, ik ben er zo klaar mee. Al die smoesjes. Ik heb gewoon medelijden met het personeel. Ze klinken alleraardigst aan de telefoon maar ik kom echt geen stap verder. Heel treurig.

Ik heb wel een postadres gevonden: hoofdkantoor Tele2, Waldorpstraat 60 in Den Haag. Daar gaat dus een aangetekende brief heen morgen. Want linksom of rechtsom: Tele2 gaat haar boekje ver te buiten.

Reputatie 6
Badge +2

Hey Mariella, 


Welkom op de Community! Ik raad je aan om een eigen topic te starten met informatie van jouw probleem dan helpen we je graag verder. 

 

Hey Mariella, 


Welkom op de Community! Ik raad je aan om een eigen topic te starten met informatie van jouw probleem dan helpen we je graag verder. 

 


Dat had ik al gedaan maar deze is inmiddels spoorloos dus ben ik al weer naarstig aan het typen. En toevallig lijkt het verhaal van Peter erg op dat van mij.

Reputatie 6
Badge +2

Voor het probleem van Peter loopt een ticket bij onze IT afdeling. Als er een update is dan deel ik deze! We werken hard aan een oplossing.

Reputatie 3

 

 

Nog steeds geen verlenging mogelijk, ook niet bij belsimpel of andere firma omdat de inkomenstoets wordt afgewezen wegens een bkr op een teruggestuurde telefoon. Dit verhaal speelt nu al sinds 25februari, kennelijk zijn er wel 100man en 25teams mee bezig en niemand die het op kan lossen. Ik ben bij geen enkele provider ooit zo slecht geholpen