beantwoord

Retour scherm protector

• 26 september 2018
  • 6 reacties
  • 111 x bekeken

• Durft te posten
  • 1 reactie
Ik kocht bij uw winkel in Den Bosch een scherm protector à € 10,-. Deze zou 2 beschermfolies moeten hebben met een papieren tab. De folies heb ik er niet afgekregende papieren tabs wel! Ik beschouw dit als de miskoop van de maad, maar aangezien ik de bon niet meer had heb ik dit weggegooid en ben opnieuw naar de zaak gegaan. Een goede scherm protector kost dan € 30, hier schrok ik wel een beetje van, maar een scherm reoaratie is duurder dus toch maar gekocht.
Koud buiten de winkel zag ik een mob tel accesoire shop. De biedt dezelfde protector aan voor € 10 !!.Ze bevestigen hem zelfs voor dat geld op je telefoon. Nu voelde ik met echt bedonderd en genomen, dus terug naar de shop. Die neemt de schermprotector niet terug en geeft geen tegoed bon. Ik mag alleen wat anders kopen (zal ook wel 3x te duur zijn), en dat terwijl ik als consument 14 dagen bedenk tijd heb. Ik ben het hier niet mee eens.
Wat gaat Tele2 hier aan doen?
icon

Beste antwoord door Hinke van Tele2 2 oktober 2018, 09:33

Hi AJKR,

In een privébericht gaf je aan geen klantnummer te hebben omdat je geen klant bent van ons.
Ik heb melding gemaakt van jou ervaring met de winkel, echter kan ik helaas niets voor je betekenen in de kosten.

Groetjes,

Hinke
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Je hebt als je een product in een winkel koopt geen 14 dagen bedenktijd. Dat recht heb je alleen bij een online aankoop in een webwinkel. Het product terugnemen en een tegoedbon geven is dus al meet dan waar je recht op hebt. Dat is dus al uit coulance.
Ik schreef dus dat ik geen tegoedbon krijg, mag alleen iets anders uitzoeken
Reputatie 4
Badge
Hi AJKR,

Ik zou graag even met je mee willen kijken.

Zou je mij de volgende gegevens in een privébericht kunnen sturen?
Naam
Adres
Postcode + Woonplaats
Geboortedatum
Klantnummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Hinke.

Ik hoor graag van je.

Groetjes,

Hinke
Reputatie 7
Badge +4
Ik schreef dus dat ik geen tegoedbon krijg, mag alleen iets anders uitzoeken

Ah.. komt op hetzelfde neer... toch aardig van die medewerker terwijl dit geen enkel recht is.
Reputatie 5
Badge
Hi AJKR,

Zoals hierboven ook wordt aangegeven is een winkel niet verplicht volgens de wet om artiekelen terug te nemen, ze mogen het wel doen uit klantvriendelijkheid. Het is dus netjes dat ze u een ander product laten kiezen, ik zal als ik jou was het aanbod aannemen als het nog geldt.
Reputatie 4
Badge
Hi AJKR,

In een privébericht gaf je aan geen klantnummer te hebben omdat je geen klant bent van ons.
Ik heb melding gemaakt van jou ervaring met de winkel, echter kan ik helaas niets voor je betekenen in de kosten.

Groetjes,

Hinke