beantwoord

reparatie telefoon

• 11 april 2017
  • 1 reactie
  • 74 x bekeken

geachte meneer, mevrouw

laatst is mijn telefoon in een bak met water gevallen , en ik heb hem in een bak met rijst gelegd en sinds die dag is mijn touchtscreen kapot en ik weet wel dat ik voor de binnen kant ben verzekerd valt dat aan de binnen kant of aan de buitenkant , als het aan de binnen kant valt kan ik hem dan opsturen zodat jullie hem kunnen maken alleen de touchtscreen de buiten kant kunnen jullie zon laten zoals ie nu is .

met vriendelijke groet
francis kok
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 12 april 2017, 10:49

Hoi missfranny,

Wat vervelend dat je touchscreen nu problemen veroorzaakt. Fijn dat de truc met het toestel in de rijst deels heeft geholpen. Je geeft aan dat je voor de binnenkant van je telefoon verzekerd ben, hoe bedoel je dat precies. Wanneer er een fabricagefout de oorzaak van een defect is valt dit onder de garantie. Je kunt je toestel na laten kijken en laten repareren, je kunt hiervoor het beste hier kijken: Reparatieservice – Tele2 Mobiel.

Ik hoop dat je toestel snel weer de oude is!

Mark
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Badge
Hoi missfranny,

Wat vervelend dat je touchscreen nu problemen veroorzaakt. Fijn dat de truc met het toestel in de rijst deels heeft geholpen. Je geeft aan dat je voor de binnenkant van je telefoon verzekerd ben, hoe bedoel je dat precies. Wanneer er een fabricagefout de oorzaak van een defect is valt dit onder de garantie. Je kunt je toestel na laten kijken en laten repareren, je kunt hiervoor het beste hier kijken: Reparatieservice – Tele2 Mobiel.

Ik hoop dat je toestel snel weer de oude is!

Mark