Reparatie Samsung S7 Edge

  • 13 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 194 x bekeken

Ik heb een abbon, al 16 mnd. en nu heb ik een lijn op het scherm van mijn Samsung. Ik heb dat toestel naar een service genomen maar ze hebben gezaagd dat dat onder garantie valt. Wat moet ik met het toestel doen? Moet die, en waar? opgestuurd worden?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/telefoon-laten-repareren/
Je kunt hem laten ophalen. Of het onder garantie gerepareerd wordt zal tijdens het foutonderzoek worden besloten. Dat is niet aan een "telecom boer op de hoek"..
Als je wel naar een officieel Samsung service center bent geweest, dan kun je de aankoopbon meenemen en kunnen zij het onder garantie maken als ze vinden dat daar sprake van is.
Bedankt voor her antwoord. Ik kan het niet laten ophalen want ik ben inmiddels naar Duitsland verhuist. Zijn er ergens de adressen van Samsung service te vinden?
Reputatie 7
Badge +2
Je kunt hier naar services locaties zoeken.
Reputatie 3
Badge
Hallo Merimica,

Ben je voldoende geholpen door eric en Rena Chan?

Groet,
Erwin