beantwoord

Reparatie

• 13 september 2016
  • 1 reactie
  • 102 x bekeken

Ik heb ongeveer 2-3 weken geleden mijn telefoon naar de reparatie gestuurd en natuurlijk krijg je dan het enigste bedrijf dat je niet wilt maar daar buiten af krijg ik een vraag of ik mijn telefoon wil repareren voor 316 euro of verzendkosten van 50 euro, en daarboven op vragen ze nog heel onbeschoft dat je de telefoon ook daar kan houden en dat ze de telefoon zullen recyclen.

Dus mijn vraag is is het een optie om die 316 euro te splitsen sinds het al moeilijk genoeg is om mijn abbonoment te betalen.

MVG,

Z.Amakran
icon

Beste antwoord door Raaf12 13 september 2016, 14:49

Fabrieksfouten vallen onder de garantietermijn en worden gratis hersteld. . Bij toestellen die niet ouder zijn dan 1 jaar is het mogelijk een verzekering af te sluiten. Dan worden bijv. beeldschermen vervangen of andere gebreken die door de gebruiker zijn veroorzaakt, gerepareerd. Het is niet duidelijk wat er aan het toestel mankeert.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +1
Fabrieksfouten vallen onder de garantietermijn en worden gratis hersteld. . Bij toestellen die niet ouder zijn dan 1 jaar is het mogelijk een verzekering af te sluiten. Dan worden bijv. beeldschermen vervangen of andere gebreken die door de gebruiker zijn veroorzaakt, gerepareerd. Het is niet duidelijk wat er aan het toestel mankeert.