beantwoord

rendeem

• 13 september 2019
  • 4 reacties
  • 175 x bekeken

Ik ben klant van tele2 en ik ben via tele2 bij Rendeem terecht gekomen voor het inleveren van mijn oude telefoon. Via sms te horen gekregen dat ze mijn oude telefoon ontvangen hebben en dat ik het geld binnen 4 werkdagen op mijn rekening zou krijgen. Dit is inmiddels 3 weken geleden. Rendeem al gemaild maar geen reactie.
Ik ben heb op de tele2 forums gelezen dat er meer mensen hier problemen mee hebben en het dus niet is opgelost. Wanneer kan ik mijn geld eindelijk ontvangen??? En anders wil ik mijn telefoon terug.
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 27 september 2019, 10:23

Update: Gegevens ontvangen en doorgegeven.
Klant meldt dat zij inmiddels het geld van Redeem heeft ontvangen.

Topic wordt hierbij gesloten.

Fijn weekend!
Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Je kan alleen direct met Redeem hierover praten.
Aangezien ik geen contact krijg met Rendeem probeer ik het via deze weg. Tele2 is immers de partner die het recyclen van oude telefoons promoot, waardoor ik als klant automatisch bij Rendeem terecht gekomen ben. Slechte zaak.
Reputatie 4
Badge
Hallo Nikki,

Zoals ook in andere topics aangegeven kunnen we vanwege de privacywetgeving helaas geen informatie achterhalen over de status van je verkoop aan Redeem.
Wat ik wel kan doen is je gegevens doorgeven aan Redeem met het verzoek dit alsnog zo snel mogelijk af te handelen.

Stuur je me hiervoor even een privébericht met daarin je volledige naam, adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer?
Tevens wil ik graag weten wanneer je je toestel hebt verzonden en wanneer je berichten hebt ontvangen dat ze het geld gaan overmaken en verder met hun hebt gemaild.

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Update: Gegevens ontvangen en doorgegeven.
Klant meldt dat zij inmiddels het geld van Redeem heeft ontvangen.

Topic wordt hierbij gesloten.

Fijn weekend!
Groet Petra