beantwoord

Gegevens wijzigen in MijnTele2

  • 13 May 2021
  • 5 reacties
  • 171 x bekeken

Hallo,

Ik wil mijn rekeningnummer wijzigen via de app maar krijg de melding dat ik eerst een emailadres moet opgeven. Dat heb ik al meerdere keren gedaan en bevestigd (krijg sms dat emailadres is gewijzigd) maar het vakje met huidige emailadres blijft leeg in het scherm emailadres wijzigen en blijf het antwoord krijgen dat ik een emailadres moet opgeven bij rekeningnummer wijzigen!

 

Mvg Michel 

icon

Beste antwoord door theocoppes 15 May 2021, 08:21

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7

Zou je het eens kunnen proberen via de website, in je Mijn Tele2 omgeving?

Inloggen via mijn tele2 lukt niet omdat ik mijn inloggegevens niet meer weet. Maar geen paniek toch, dan resetten we het wachtwoord en vul ik het emailadres in wat ik heb gebruikt en mijn mobiel nummer. Maar helaas, emailadres is onbekend, dus geen mail om wachtwoord te wijzigen. Voor de zekerheid probeer ik een nieuwe registratie te doen bij mijntele2 en na het invullen van mijn mobiel nummer krijg ik de mededeling dat er al een account bestaat voor dit mobiel nummer. @pipodeclown 

Reputatie 7
Badge +8

Probeer het telefonisch op te lossen.

Gaat veel sneller. 

020-7544444

 

Reputatie 7

Als je jezelf hebt buitengesloten van Mijn Tele2 dan is bellen zoals @theocoppes aangeeft de beste en snelste optie. Je kunt ook de chatbot (tijdens openingstijden)proberen en vragen een medewerker te spreken.

Reputatie 7
Badge +12

Hey Zorro, ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega voor je MijnTele2 account. Super!

Kunnen we nog iets anders voor je betekenen? Maak dan gerust een nieuw topic aan! De Community staat voor je klaar!