beantwoord

Rekening wijziging

• 28 juli 2015
  • 5 reacties
  • 401 x bekeken

Hallo, hoe moet ik mijn rekening wijziging? Heb nieuwe rekeningnummer? Hoor graag antwoord. Dank u
icon

Beste antwoord door Jefta van Tele2 29 juli 2015, 13:53

Hey Edabaldik,

Dat kan ik voor je doen! Zou je me middels een privébericht je volledige NAW-gegevens (dus naam, adres en woonplaats), je klantnummer en je geboortedatum willen sturen? Daarnaast ook graag jouw oude rekeninggegevens en jouw nieuwe rekeninggegevens. Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en dan voor bericht te kiezen (paars kader).

Groet,
Jefta
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Badge +5
Hey Edabaldik,

Dat kan ik voor je doen! Zou je me middels een privébericht je volledige NAW-gegevens (dus naam, adres en woonplaats), je klantnummer en je geboortedatum willen sturen? Daarnaast ook graag jouw oude rekeninggegevens en jouw nieuwe rekeninggegevens. Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en dan voor bericht te kiezen (paars kader).

Groet,
Jefta
Hallo,

Ik heb laatst een factuur betaald maar ik heb niet gezien dat jullie een nieuwe rekeningnummer hadden, dus heb ik mijn facuur betaald op de oude rekeningnummer. Wat kan ik nu doen?

Groet,
Marta
Reputatie 7
Badge +4
Als je jouw klantnummer en factuurnummer hebt vermeld bij de handmatige overboeking dan wordt deze doorgestuurd naar de nieuwe bank en uiteindelijk verwerkt.
Deze reactie in een een jaar oud, al beantwoord topic over een andere zaak heeft niet veel zin.
Open een eigen topic door op "STEL EEN VRAAG"te klikken.
Betalen op een oud rekeningnummer kan volgens mij nog enige tijd, maar kost wel meer verwerkingstijd, omdat de verwerking handmatig moet gebeuren.
Reputatie 6
Badge +5
Hoi Marta,
Eric heeft gelijk in dit geval. Het wordt automatisch naar het nieuwe rekeningnummer overgemaakt.
Let wel, dit kan een aantal werkdagen duren.
Verder zal ik dit topic nu gaan sluiten. Het antwoord is gegeven op de originele vraag.
Als je nog iets wilt weten, kan je altijd een nieuw topic openen zoals WhTurner hierboven al zei 🙂
Bedankt. Groet, Ben