vraag

rekening van €1486.32

• 31 maart 2015
  • 1 reactie
  • 242 x bekeken

TELE 2 HOE KAN HET DAT IK GEEN MOBIL INTERNET HEB IN MIJN ABONNEMENT MAAR WEL ZO'N ABSURD HOGE REKENING HEB

SINDS januari 2014(DAT ZIJN 3 MAANDEN) HEB IK 2000€ AAN FAKTUREN
MAAR NOOIT EEN SCHRIFTELIJK.
HOE KAN HET DAT DE TELE 2 APP NOOIT OP 0 KOMT TE STAAN ALS IK MIJN REKENINGEN BETAAL
HOE KAN HET DAT IK GEEN WAARSCHUWINGS MAIL KRIJG ALS IK AAN HET WETTELIJKE VAST GESTELDE BEDRAG KOM
HOE IS HET MOGELIJK DAT IK WORD AFGESLOTEN TERWIJL IK NOG GEEN REKENING OF IETS HEB ONTVANGEN
HOE KAN HET DAT DE MAXIMALE LIMIET VAN MIJN TELEFOON DOOR JULLIE WORD VERHOOGD ZONDER MIJN TOESTEMMING
HOE KAN HET DAT JULLIE STELEN VAN JULLIE TROUW BETAALENDE KLANT
HOE KAN HET HOE KAN HET HOE KAN HET HOE KAN HET HOE KAN HET HOE KAN HET HOE KAN HET

IK BETAAL NIET VOORDAT IK NORMAAL TE WOORD WORD GESTAAN EN WEER BEN AANGESLOTEN

TELE 2 IK BEN JULLIE SPUUG ZAT BEL MIJ BINNEN 2 UUR OP OM ER OVER TE PRATEN ZO NIET KOMEN ER ANDERE SANCTIES

TOT ZO DAVID KLEIN KAMPEN JULLIE WETEN MIJ REKENING ZO HOOG TE STUREN DUS WETEN JULLIE MIJN NUMMER OOK

€2000,- 3 MAANDJES TELEFONEREN ZIJN JULLIE GEK GEWORDEN!!!!!!!!??????????

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +5
Beste dklein,
Ik wil je vragen niet All-Caps te gebruiken in je berichten. Dit gaat tegen onze huisregels, namelijk onder deze voorwaarden:
* onwelvoeglijk taalgebruik volgens de algemeen geldende normen van fatsoen.

De huisregels kan je hier vinden:
Tele2 Forum Huisregels (pdf).

Ik vraag je daarom opnieuw het bericht te schrijven, met inachtneming van alle huisregels. Dan zal je verder worden geholpen.
Dank je wel,
Ben