beantwoord

Rekening betalen

• 3 juni 2015
  • 6 reacties
  • 196 x bekeken

hoe kan ik 50,30 betalen?Als ik dat niet doe wordt mijn telefoon afgesloten
icon

Beste antwoord door Su van Tele2 4 juni 2015, 16:51

Hoi erikdewerk!

Gaat het om een mobiel abonnement, dan staat het rekeningnummer op deze pagina. Gaat het om een thuis abonnement, dan kan je het rekeningnummer hier vinden. Zoals John ook aangeeft, vermeld hierbij wel je factuur- en klantnummer. Deze kan je vinden in je MijnTele2.

Ik hoop dat het zo lukt!

Groetjes,

Su Ling
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Door over te maken op de rekening van Tele2 o.v.v. klantnummer en factuurnummer. Verwerken van een betaling duurt 3-5 werkdagen, dus als je te laat bent dan kun je toch worden afgesloten.
noem dan ook graag het bankrekeningnummer
Reputatie 7
Badge +5
:? staat toch in die waarschuwings-sms.
dat staat er niet in
is het echt zo ingewikkeld om dat op te schrijven? Ik heb geen idee waarom ik 50,30 moet betalen, kunt U dat even uitleggen?
ok specificeren?
Reputatie 7
Is dit de eerste keer dat je moet betalen aan Tele2 dan? Het bankrekeningnummer staat bij iedere incasso. Is het echt zo ingewikkeld om even je bankafschrift te bekijken? Verder hebben wij ook geen idee waarom je 50,30 moet betalen, dan zul je toch echt even naar je factuur moeten kijken!
Reputatie 4
Badge +5
Hoi erikdewerk!

Gaat het om een mobiel abonnement, dan staat het rekeningnummer op deze pagina. Gaat het om een thuis abonnement, dan kan je het rekeningnummer hier vinden. Zoals John ook aangeeft, vermeld hierbij wel je factuur- en klantnummer. Deze kan je vinden in je MijnTele2.

Ik hoop dat het zo lukt!

Groetjes,

Su Ling