Registreren MijnTele2

• 26 september 2015
  • 5 reacties
  • 312 x bekeken

Hallo

Ik heb op mijn naam 2 abonnementen afgesloten voor mijn dochters.
Nu probeer ik mijn dochter te registreren zodat ik alles mooi bij kan houden,maar ik kan niets aanmaken.
Ook had ik een abonnement afgesloten die na het behaalde mb's zelf na beneden zou gaan,maar er worden alleen maar
meer bedragen afgeschreven.

Graag even reactie en contact
Vr groet sweetties

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Als je twee abonnementen hebt, heb je twee verschillende e-mail adressen nodig. Heb je dat wel geprobeerd?
Reputatie 7
Als je een abonnement hebt met géén datakosten buiten de bundel, maar verlaging van de snelheid na het behalen van de MB's binnen de bundel dan kunnen de extra bedragen niet veroorzaakt worden door mb's buiten de bundel, want die kosten namelijk niets.

Mogelijk is je dochter (ongewild) geabonneerd op een sms-abonnementsdienst (zie hiervoor de site www.payinfo.nl ) of heeft zij servicenummers gebeld, betaalde sms verstuurd of heeft gebeld in het buitenland of naar het buitenland. Deze kosten vallen allemaal buiten de bundel.

Zodra je de factuur hebt kunnen raadplegen (Ik hoop dat dit gaat lukken na de tip van WhTurner) dan kun je precies zien waardoor het bedrag buiten de bundel is veroorzaakt.
Als je twee abonnementen hebt, heb je twee verschillende e-mail adressen nodig. Heb je dat wel geprobeerd?

Ik heb beide abbo's op mijn eigen mailadres aangevraagd.Dus misschien dat daar het probleem ligt..maar ik kan ook geen nieuw account aanmaken met een 06 nummer
Als je een abonnement hebt met géén datakosten buiten de bundel, maar verlaging van de snelheid na het behalen van de MB's binnen de bundel dan kunnen de extra bedragen niet veroorzaakt worden door mb's buiten de bundel, want die kosten namelijk niets.

Mogelijk is je dochter (ongewild) geabonneerd op een sms-abonnementsdienst (zie hiervoor de site www.payinfo.nl ) of heeft zij servicenummers gebeld, betaalde sms verstuurd of heeft gebeld in het buitenland of naar het buitenland. Deze kosten vallen allemaal buiten de bundel.

Zodra je de factuur hebt kunnen raadplegen (Ik hoop dat dit gaat lukken na de tip van WhTurner) dan kun je precies zien waardoor het bedrag buiten de bundel is veroorzaakt.

Bedankt voor je reactie

Ik kan bij deze dochter wel inloggen en wat ik zie staan op de factuur is

Internetbundels Nederland gespreksduur 1 en kosten € 6.00

Dus wat betekent dit dan? Staat er namelijk 2x op is 12 euro meer op factuur
Badge +4
Hoi sweetties,

Aangezien ik op dit moment bezig ben een lijst af te werken met topics waarin onze community al een gereageerd heeft (waar wij natuurlijk heel dankbaar voor zijn!!!) maar nog geen sluitend antwoord is gegeven viel mij op dat o.a. jij nog geen antwoord hebt. Kan het zijn dat je inmiddels meer duidelijkheid hebt of heb je nog steeds vragen omtrent bovenstaande?

Groetjes Maurice