beantwoord

Registratie bij preventel?

• 21 oktober 2015
  • 1 reactie
  • 954 x bekeken

Goedemiddag,

Mijn naam is Gladwin de Boer, ik ben een 19 jarige student wonend in Amsterdam. Ik heb momenteel bij Tele2 al een tijdje een sim-only abonnement. Op een dag besloot ik om nog een telefonisch abonnement aan te sluiten bij Tele2 zelf. Alles ging voor afgaand heel soepeltjes en ik enthousiast te horen krijg dat ik het binnen een paar dagen thuis gestuurd krijg. Maar dat geluk bleef niet lang gehandhaafd. Paar minuten later werd ik opgebeld door de zelfde werknemer om te zeggen dat mijn bestelling niet kon worden verwerkt. Dat is natuurlijk vervelend om te horen en net als ieder zou ik vragen waarom de bestelling niet meer plaatsvond. Kreeg ik te horen dat ik geregistreerd sta bij Preventel, nooit van gehoord dus ik ging er meteen achteraan want ik sta niet geregistreerd bij BKR en ik heb geen andere telefonische mobile aansluiting gemaakt .. Dus waarom zou ik überhaupt bij Preventel geregistreerd. Zou iemand mij kunnen helpen aub

Mvg, Gladwin de Boer.
icon

Beste antwoord door hermanhaasnoot 22 oktober 2015, 09:01

Hallo Gladwin,

Weblink : Stichting Preventel

En kies op die website van Preventel voor de optie: # Sta ik geregistreerd bij Preventel?

Daar vind je gedetailleerde informatie over hoe je per korte brief aan Preventel jouw persoonlijke registratiegegevens kunt opvragen. Plus de vereiste bijlage om jouw echte identiteit vast te stellen.

Binnen twee weken ontvang je dan van de Stichting Preventel jouw persoonlijke registratiegegevens.

N.B. Preventel is niet bereikbaar per telefoon en ook niet via email of FaceBook.

Succes!

Herman Haasnoot
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4
Hallo Gladwin,

Weblink : Stichting Preventel

En kies op die website van Preventel voor de optie: # Sta ik geregistreerd bij Preventel?

Daar vind je gedetailleerde informatie over hoe je per korte brief aan Preventel jouw persoonlijke registratiegegevens kunt opvragen. Plus de vereiste bijlage om jouw echte identiteit vast te stellen.

Binnen twee weken ontvang je dan van de Stichting Preventel jouw persoonlijke registratiegegevens.

N.B. Preventel is niet bereikbaar per telefoon en ook niet via email of FaceBook.

Succes!

Herman Haasnoot