vraag

refurbished iphone 7

• 23 april 2018
  • 4 reacties
  • 135 x bekeken

Hallo,

Ik heb op vrijdag 20 April een bestelling gedaan voor een refurbished iphone 7 met simkaart.
Deze zou op zaterdag aankomen maar is nooit aangekomen.
Ik heb op ook geen mailtje van OPD ontvangen om een bestellingsafspraak te maken terwijl ik die meteen hoorde te krijgen.

Diezelfde dag heb ik nog 2x met Tele 2 gebeld om te vragen wat er fout is gegaan en er werd mij verteld dat er inderdaad een fout was maar deze niet konden verklaren.
Ook werd er tegen mij gezegd dat ik meteen een mailtje zou krijgen waarbij ik wel een bestellingsafspraak zou kunnen maken, maar ik heb deze nooit meer ontvangen.

Mijn vraag is nu dus, krijg ik dit mailtje nog & krijg ik nog wel mijn iphone 7??????

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge
Als je een klantnummer hebt vul dat even in in je forumaccount zodat een moderator je gegevens sneller kan opzoeken.
Als je een snel antwoord wilt kun je je vraag ook via klantenservice stellen Tel.020-754 4444
Btw heb je ook in je Spam map gekeken?
@Estherunlimited

Thanks! Ik heb even mijn klantnummer erbij gezet.

En ik heb overal in mn mailbox gekeken en ik kom nergens het mailtje tegen..
Ik heb ook al een aantal keer naar de klantenservice gebeld zonder succes helaas, vandaar dat ik nu dus mijn verhaal hier plaats.
Reputatie 7
Badge
@Estherunlimited

Thanks! Ik heb even mijn klantnummer erbij gezet.

En ik heb overal in mn mailbox gekeken en ik kom nergens het mailtje tegen..
Ik heb ook al een aantal keer naar de klantenservice gebeld zonder succes helaas, vandaar dat ik nu dus mijn verhaal hier plaats.

Ok dan wacht even op een moderator. Als medeklant kan ik niet in gegevens of systemen .
Meestal krijg je van moderators binnen 1 a 2 dagen een reactie.
Succes!
Reputatie 6
Badge
Hoi Jessica123,

Ik heb je order erbij gepakt en zie dat deze is gecancelled.
Dit komt omdat je aanvraag voor nummerbehoud een aantal dagen te vroeg is gedaan. (max 4maanden van te voren)
Je contract loopt daar nog tot 31-08-2018,
Op 01-05-2018 kun je de bestelling opnieuw plaatsen.

We hebben je een sms gestuurd op 23-04-2018 om even contact met ons op te nemen hierover.

Fijne dag,
Arjan