beantwoord

redeem voucher niet ontvangen

• 30 april 2019
  • 6 reacties
  • 312 x bekeken

15 april heb ik mijn p smart plus 2019 ontvangen. Na 2 weken zou ik een vouchter van redeem ontvangen. Inmiddels zijn 2 weken verstreken en nog steeds geen voucher in mijn mail gezien. Wanneer kan ik deze voucher verwachten?
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 2 mei 2019, 11:28

Dat klopt Jackstarr maar voor vragen verwijs ik je toch naar Redeem. Je kunt deze per e-mail richten aan RedeemNL@dynafix.com.

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Die vraag moet je even aan Redeem stellen: https://www.tele2.nl/mobiel/oude-telefoon-inruilen/#faq-waar-kan-ik-terecht-met-vragen
Beste Eric, Ik heb zaken gedaan met Tele2. En de actie is geinitieerd door Tele2. De klant mag niet dupe worden omdat tele2 in zee is gegaan met een onbetrouwbaar partner. Graag een oplossing.
Reputatie 4
Badge
Dat klopt Jackstarr maar voor vragen verwijs ik je toch naar Redeem. Je kunt deze per e-mail richten aan RedeemNL@dynafix.com.

Groet Petra
Petra, Maandag heb ik een mail gestuurd naar betreffende mail adres en voorlopig is reactie uitgebleven. Hoe gaan we nu verder? Tele2 moet hierin zijn verantwoordelijkheid nemen, aangezien dit een actie is van Tele2. De klant mag niet de dupe zijn, omdat Tele2 een actie heeft opgezet met een onbetrouwbaar. Graag een passende oplossing ipv doorgestuurd te worden naar Redeem!!
Reputatie 4
Badge
Uiteraard vinden wij het ook vervelend deze berichten te horen. Zoals in eerdere topics hierover aangegeven zijn we aan het inventariseren en zijn we in gesprek om dit process bij Redeem te laten verbeteren.

Kun je mij een privébericht sturen met daarin je volledige naam, adres, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer dan gaan we ook kijken wat we voor jou kunnen betekenen.

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Petra .

Alvast bedankt, groet Petra
Reputatie 4
Badge
Voucher is inmiddels door de klant ontvangen. Topic gesloten.

Fijne dag, groet Petra