beantwoord

Redeem voucher codes

  • 18 juni 2019
  • 4 reacties
  • 690 x bekeken

In mei heb ik 2x p smart plus 2019 ontvangen, maar nog steeds heb ik geen vouchercode a 50 euro van redeem ontvangen. Graag zsm oplossing hiervoor. Voor mijn gegevens graag middels prive bericht benaderen.
Jammer dat ik alweer achter de codes aan moet!
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 10 juli 2019, 14:35

Issue opgelost, klant heeft vergoeding ontvangen t.w.v. € 50,-



Het topic ga ik hierbij sluiten.



Fijne dag, groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 4
Badge
Dat vinden wij ook jammer, heb je al contact gehad met Redeem hierover?

Groet Petra
Ik heb redeem gemaild, maar geen reactie gehad. Inmiddels zijn ruim ook 3 weken verstreken, terwijl iknna 2 weken de vouchercodes kon verwachten.
Gezien eerdere ervaring, wil ik je verzoeken om dit verder op te pakken. Dit is 2e keer dat ik mee doe aan deze actie, en weer moet ik zelf achter de vouchercode aan. Mijn inziens gaat iets stuctureels niet goed met dese actie
Reputatie 4
Badge
Het spijt me om te horen maar ik ga wederom voor je aan de slag. Ik heb wel wat meer info van je nodig. Stuur je me even eenprivébericht.
Ik wil graag het volgende van je weten.
Volledige naam, adres, geboortedatum, laatste 4 cijfers van je rekeningnummer.
De 14 dagen wettelijke bedenktijd zijn dus verstreken en wanneer (datum) heb je Redeem hierover gemaild? Heb je daarnaast ook in je SPAM gekeken?
Om hoeveel vouchers gaat het nu nog?

Alvast bedankt, groet Petra
Reputatie 4
Badge
Issue opgelost, klant heeft vergoeding ontvangen t.w.v. € 50,-

Het topic ga ik hierbij sluiten.

Fijne dag, groet Petra