vraag

redeem geen geld terug ontvangen

• 4 november 2019
  • 10 reacties
  • 391 x bekeken

Beste lezer,

bij het verlengen van ons abonnement via internet wordt via Tele2 de mogelijkheid geboden om de oude telefoon in te wisselen  voor geld.

Hiervoor werkt Tele2 samen met redeem.

Alles verliep snel, ook werd per sms bevestigd dat het beloofde bedrag werd overgemaakt.

Op 10 oktober ontvingen wij ook een sms bericht dat het beloofde bedrag binnen 4 werkdagen op de rekening werd gestort.

Helaas zijn we nu een paar weken verder En nog niks ontvangen en geen reactie meer gehad van redeem. Ook op de mail wordt niet gereageerd.

vandaag maar de klantenservice van Tele2 gebeld, helaas kunnen ze niks voor ons betekenen aldus een medewerker

ronduit schandalig van Tele2 wel als bemiddelaar optreden en via het abonnement verlengproces de mogelijkheid bieden om je telefoon in te ruilen en als er klachten zijn geen gehoor geven.

al jaren met meerdere abonnementen klant bij Tele2 naar tevredenheid en bij terecht klagen niet verder helpen!

hebben meer mensen deze ervaring redeem?  En tips hoe we in contact kunnen Komen

?

10 reacties

Reputatie 4
Badge

Hoi Remco, welkom op het forum. 

Bedankt voor jouw duidelijke verhaal. Vervelend dat je om deze reden op het forum terecht komt. Ik help je graag verder.

Het idee achter Redeem is goed,  zo gaan we de verspilling van bruikbare telefoononderdelen tegen. Dus bedankt voor het opsturen van jouw toestel.

Ronduit vervelend dat Redeem niks meer laat horen en geen geld overmaakt. Ik merk dat het soms veel langer duurt dan de vier werkdagen die zij beloven, maar uiteindelijk wordt er uitbetaald. 

Ik zoek het graag voor je uit. Ik heb daarvoor jouw gegevens nodig. 

Kan je mij een privébericht sturen met de volgende gegevens :

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer

Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas

Hoi Remco, welkom op het forum. 

Bedankt voor jouw duidelijke verhaal. Vervelend dat je om deze reden op het forum terecht komt. Ik help je graag verder.

Het idee achter Redeem is goed,  zo gaan we de verspilling van bruikbare telefoononderdelen tegen. Dus bedankt voor het opsturen van jouw toestel.

Ronduit vervelend dat Redeem niks meer laat horen en geen geld overmaakt. Ik merk dat het soms veel langer duurt dan de vier werkdagen die zij beloven, maar uiteindelijk wordt er uitbetaald. 

Ik zoek het graag voor je uit. Ik heb daarvoor jouw gegevens nodig. 

Kan je mij een privébericht sturen met de volgende gegevens :

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer

Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas

Hi Cas,

ik heb je de gevraagde tevens via een privebericht verstuurd.

Helaas heb ik sinds dien niks meer gehoord, lijkt redeem wel😒

Reputatie 4
Badge

Hoi Remco,

bedankt voor jouw reminder. Ik reageer op jouw privebericht.

Ook ik zit imiddels als 3 weken ipv 4 dagen te wachten op mijn beloodde geld. En kan nergens terecht want Redeem reageert niet!

Ook ik zit imiddels als 3 weken ipv 4 dagen te wachten op mijn beloodde geld. En kan nergens terecht want Redeem reageert niet!

Inmiddels zijn we 4 maanden verder en nog steeds ons geld niet ontvangen bij redeem ook aangeven om onze telefoon maar terug te sturen, maar het blijft stil bij redeem.

wordt vervolgd.

Dat atemt me niet heel hoopvol..

Als de inhaker’s dan een eigen Topic hierover starten dan wordt je beter/sneller geholpen, het is maar een tip.

@Cas van Tele2  @Rox van Tele2  4 maanden wacht iemand al op zijn geld. Gaat Tele2 verantwoordelijkheid nemen en een compensatie aanbieden? Jullie promoten de partner tot op heden nog met ‘4 dagen staat het geld op je rekening’.

Same here,

Begin december mijn telefoon opgestuurd, waar ik volgens jullie website ongeveer 160 euro voor zou moeten krijgen. Enkele dagen na het versturen van mijn telefoon een SMS ontvangen van Redeem dat ik er slechts een paar tientjes voor zou krijgen.

Omdat ik op geen enkele manier contact kon krijgen om te achterhalen waarom dit bedrag zo laag was, heb ik maar terug gesmst dat ik de telefoon terug wil.

En tada, anderhalve maand verder, geen geld en geen telefoon.

Dynafix, Redeem en Tele2 geven niet thuis..

Ik begrijp niet dat jullie forum al maanden vol staat met klanten die worden opgelicht mede dankzij jullie dat jullie niet op z’n minste de verwijzing naar Redeem van jullie website afhalen!

Ook ik heb inmiddels aangifte gedaan bij de politie.

Susan

Reputatie 7
Badge +4

Ook ik heb inmiddels aangifte gedaan bij de politie.

Heeft de politie die aangifte tegen Redeem opgenomen? Dit is toch gewoon een , zoals de politie dat noemt, “ civiele zaak” ? Of heb je er vermissing van een toestel van gemaakt?

Reageer