beantwoord

Redeem-geen geld terug

• 26 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 195 x bekeken

Ik heb begin deze maand mijn oude telefoon opgestuurd naar Redeem, het ging allemaal goed totdat er betaald moest worden. Ik heb op 14 augustus bericht gehad dat het afgesproken bedrag binnen 4 werkdagen gestort zou worden. Zijn jullie nog in gesprek met deze firma?...
icon

Beste antwoord door eric 27 augustus 2019, 08:29

Hi Jacco,

Dat zou ik heel graag willen, maar kan nergens contactinfo vinden.. Daarnaast heeft Tele2 meerdere keren contact gehad met Redeem hierover.. Vandaar dat ik de vraag hier stel..

Je zult zelf contact moeten opnemen. Zie hier de FAQ
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 5
Badge
HI Marcel,

Heb je al geprobeerd om contact op te nemen met Redeem? Omdat jij zaken met Redeem hebt gedaan lijkt mij dit de kortste weg.
Hi Jacco,

Dat zou ik heel graag willen, maar kan nergens contactinfo vinden.. Daarnaast heeft Tele2 meerdere keren contact gehad met Redeem hierover.. Vandaar dat ik de vraag hier stel..
Reputatie 7
Badge +4
Hi Jacco,

Je zult zelf contact moeten opnemen. Zie hier de FAQ
Hi Eric,

Ik heb een mail gestuurd, nu maar afwachten. Dank voor je reactie.
Reputatie 3
Badge
Hey Marcel, ik begrijp dat je nu contact hebt opgenomen met Redeem.
Ik sluit daarom dit topic. Mocht je toch nog vragen hebben of lang moeten wachten, kun je een nieuw topic starten.

Nog een fijne dag.