beantwoord

Redeem geen geld terug.

• 13 mei 2019
  • 5 reacties
  • 5893 x bekeken

Hello, ik heb twee weken geleden mijn telefoon opgestuurd naar het bedrijf Redeem via Tele2. Nadat ik het had opgestuurd krijg ik heel snel een sms, met daar in dat alles in orde was en dat ik binnen vier werkdagen het geld op mijn rekening zou hebben. We zijn nu inmiddels 10 à 12 dagen verder en er is nog steeds niks op mijn rekening gestort. Ik vind dit heel lastig vooral om het feit dat je ervan uitgaat dat het te vertrouwen is, ik ben zelf ook klant van Tele2 en het leek me ideaal. Tevens heb ik meerdere mailtjes gestuurd maar op geen enkele heb ik reactie gekregen, ik ben het zeker niet eens over de manier hoe hun te werk gaan. Ik vraag me af of als er meerdere mensen zijn met dezelfde situatie en hoe hun het hebben opgelost. Het liefst krijg ik dat geld op me rekening maar als het zo moet wil ik gewoon mijn telefoon terug.
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 23 mei 2019, 11:18

We zijn in gesprek met Redeem om deze problemen op te lossen en zoals aangegeven in het privébericht hebben we jouw gegevens doorgegeven. Zodra er meer informatie is laten we je dat weten.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 4
Badge
We zijn bezig de problemen omtrent het inruilen van je toestel met Redeem op te lossen. Kun je me hiervoor een privébericht sturen met daarin je volledige naam, adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van te rekeningnummer?
Daarnaast horen we graag wanneer je een SMS van Redeem hebt ontvangen en wat er in het bericht stond.

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Petra .

Alvast bedankt, groet Petra
Ik heb tot Heden niks ontvangen of antwoord terug gekregen van Redeem, vind het maar verschrikkelijk dat Tele2 met zulke mensen in zee gaat.
Reputatie 4
Badge
We zijn in gesprek met Redeem om deze problemen op te lossen en zoals aangegeven in het privébericht hebben we jouw gegevens doorgegeven. Zodra er meer informatie is laten we je dat weten.
Ik heb het geld ontvangen, bedankt.
Reputatie 4
Badge
Goed om te horen dat het is opgelost. Bedankt voor je melding en graag gedaan.
Ik ga het topic dan ook sluiten.

Groet Petra