beantwoord

Redeem/Dynafix

  • 15 mei 2019
  • 2 reacties
  • 269 x bekeken

Goedemiddag



Gaan de problemen opgelost worden met betrekking tot betalen van de opgestuurde toestellen ? Wel keurig mail gehad en een sms maar tot op heden nog geen geld gekregen !



Met vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Bernadet van Tele2 16 mei 2019, 14:56

Hi Frits, we zijn er mee bezig. Wil jij mij een prive bericht sturen met je volledige adresgegevens, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer?

Kun je ook aangeven wanneer je het sms bericht hebt ontvangen, wat er in staat en wanneer je je toestel opgestuurd hebt?



Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Bernadet .



Gr, Bernadet
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 3
Badge
Hi Frits, we zijn er mee bezig. Wil jij mij een prive bericht sturen met je volledige adresgegevens, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer?
Kun je ook aangeven wanneer je het sms bericht hebt ontvangen, wat er in staat en wanneer je je toestel opgestuurd hebt?

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Bernadet .

Gr, Bernadet
Reputatie 3
Badge
Omdat het inmiddels geregeld is, sluit ik dit topic.
Nog een fijne dag.