Redeem betaalt niet

• 28 januari 2020
  • 3 reacties
  • 227 x bekeken

In december verkocht ik mijn telefoon aan Tele2. Heel simpel, zou het zijn. Ik kreeg een envelop in de post, deed mijn telefoon hier in, zou een sms krijgen als de telefoon was ontvangen en vervolgens weer een als de prijs inderdaad goed was en ze het geld zouden overmaken. Tot hier ging het ook goed. 23 december ontving ik om precies te zijn het smsje dat het geld binnen 4 werkdagen op mijn rekening zou staan. Het duurde echter langer. Vanwege de feestdagen kon ik daar eerst wel begrip voor opbrengen. Ongeveer twee weken na het smsje nam ik eerst via de klantenservice contact op met Tele2, via de chat. Degene die mij hielp begreep me eerst niet en ik moest uitleggen wat ik bedoelde met “een toestel verkopen”. Uiteindelijk kwam diegene maar met de optie “wacht het nog maar even af”. Weer een paar dagen later, toen het 2 weken na de uiterlijke datum was dat ik het geld zou ontvangen, heb ik zowel Redeem/Dynafix gemaild als een vraag geplaatst op het forum. Op het mailtje aan Redeem kreeg ik geen reactie. Op mijn bericht op het forum wel. Hierna volgde prive contact met iemand van Tele2 die mij verder zou helpen.

Inmiddels is het een maand geleden dat ik “uiterlijk” mijn geld zou ontvangen. De update die mij was beloofd over de stand van zaken en wanneer ik mijn geld kan verwachten is er na twee weken en een berichtje ter herinnering van mij uit nog steeds niet. Ik zou daarom aan ieder die dit leest aanbevelen niet in zee te gaan met Tele2/Redeem in deze. Tele2 kan verder een goed bedrijf zijn, maar ik geloof niet dat ik mijn telefoon terug zou kunnen krijgen en de hoop dat ik mijn geld ooit nog krijg begin ik ook op te geven. 

3 reacties

Reputatie 1

What else is new? 

Als je contact hebt met een Tele2 medewerker kun je eerst het proces uitleggen, omdat je weer een student aan de telefoon hebt die van niks weer. Ook grappig dat ze je weer in een prive bericht lokken en dan toch weer niet oplossen.… slechte klantenservice.

ik hoop voor je dat je alsnog je geld zult ontvangen… succes! 

Dat eerdere topic staat hier: https://forum.tele2.nl/omdat-het-kan-tine-176/geen-geld-ontvangen-van-redeem-78811

Inmiddels heb ik het geld en een compensatie ontvangen na 1,5 maand wachten en een extra mail aan redeem!

Reageer